Friday, December 21, 2012

Indahnya perasaan itu.....

.
Perasaan apa?? jeng jeng jenggg hehehehehewww
.
Perasaan bila mula2 dapat newborn baby.....hehehe entah camana nak describe perasaanya...atau maybe sbb aku lamaaaaa takdapat anak...and lepas dah merasa dapat baby irfan ni....i find that i like babies....aku suka perasaan bersama baby newborn tu....paling suka breastfeeding dia...i just love it. Aku rasa special jer sepanjang pregnant and sepanjang berpantang...agaknya orang bagi perhatian dan keutamaan jer kot?? hehehehe..
.
Irfan dah grow up dah skang...sikit lagi nak masuk 9 bulan dah...dah besar, dah bertambah dapat akal...makin nakal..suka main2..suka senyum dan gelaks2....suka melasak bully mommy yg sentiasa nak kena kejor dia...gigi dah nak tumbuh yang ke-lapan batang! alhamdulillah takat ni tak gigit mommy..ada jugak few times tp aku jerit tiap kali hehehe sakit woooo....kadang2 aku jentik manja kat pipip dia....tp dalam sebulan setengah ni dia asik demam on and off buat aku risau...agaknya sbb gigi dia tumbuh cepat sangat ker...skang ni tengah meniti-niti kat meja, playpen dia,, cushion sofa nak berjalan.....merangkak mmg laju dah..tp masa dia berdiri tu..untuk duduk kalau takde support nearby dia tak berani lagi nak lepas tangan gitu jer and jatuhhh..elok la pon hehehe..dah lama aku tak bershopping utk irfan..baju2 dia as well as toys as well as buku dia ker apa..ntah napa aku stop...nantilah aku sambung balik...
.

but still i think it's still too new for irfan nak dapat adik...hehehehe aku yg tak puas memanjakan irfan lagi kot heheheh altho i should think of my age nih kalau nak dapat baby lagi.....
.
oklah..angin malas tetiba bertiupan...phewww....and zaassssss

3 comments:

Sofya said...

Salam Ija..

pasnie leh proceed to the next level..kopral la plak...hehehe

sapalah lagi said...

aah dah boleh tu.. hehe coz by the time another one dah beso si irfan

Hazelsyd said...

cik ya and nyah,

hehehehehuhuhuhuhewww