Monday, October 19, 2009

Help me pls? pretty pls??

Bangun-bangun jer pagi tadi terus rasa mual2 nak termuntah..terus ke toilet bowl dan uwek uwek *hihihi sorry sesaper tengah makan tu huhuu*...then perut rasa tak sedap, badan terus rasa tak sihat....bahu, tengkuk dan kepala rasa strain sangat...ni simtom aper? high blood? mmg seminggu dua ni dok melayang2 dah dan kepala kerap berpusing2..owh no! bukan kepala aku yg berpusing laaa hahaha..itu macam kalu, hantu laa aku nih kekeke..penin daaaa.....dan slalunyer kalau gini, it shows aku tgh low blood..sokmo gitu..tp ni sakit2 sengal2 bahu laks nih..uhukkk *okey okey, enough hints for me to be sympathized huhuu*...hehehe tapi betul laaaa..ada kureng sket rasa..macam tertekan jer..taktau apa yg aku tertekan kan...ditekan tu sokmo laaa opsssss.ok ok..

hrmmm...i thought students dont have monday syndrome?? i thought they have everyday syndrome one?? so why oh why do i feel today's different than other days? ok membebel lagi.

neway, my main point of today's entry is...i wanna get help from you to get me the title of this song. Bagi tajuk & penyanyi dia cukup, nanti aku search la kat youtube ker imeem ker mixpod ker. Aku dah lamaaa cari lagu ni but damn the tajuk doesnt want to come to my mind! Ni lirik dia..music dia pon aku ingat tp tajuk and penyanyi mmg tak mari punyer. Kalau dapat nanti aku letak lagu ni kat blog.

heaven..
heaven oh heaven can you help me..
i looked in her eyes..
now she's all i see..
heaven oh heaven..
can u help me...

err..btw, not sure lyric tu tepat ke dak pon..tp rasanya cam lebih2 kurang tu gaks lah...tolong eks somebody? somebody out there can u hear me?? echooo.....uhukk *and relate this with the first para hehehe*

sigh...okeh daaa..off to work! it's gonna be a long day for me...

10 comments:

Kopi Suam said...

ija aku harap simptom yang lagi satu tu...amin...

mak hayams said...

memangla simptom tuh kans Zira.. huhu..

err kaedahnya meks addinch dapek ler nak nulung nyah... lagu gapo neh???

anw.. take a guud rest.. gilah check up.. dah banyak sangat dah simptom dia tuh weiii...

*hugs n catch u later*

Hazelsyd said...

zira,

thanks dear *hugs!*

Hazelsyd said...

Bat,

hehe takper tak kisah nyah..aku pong tak hingat masalahnyer lagu nih..tp it keeps on playing in my head ayyoooh distracting maaa..

thanks dear *hugs!*

Sofya said...

salam..

H..

cakap2 cikya dah menjadi ker?.hehehe

Hazelsyd said...

W'salam cikya,

hehehe..cakap2 cikya ni bukan buleh dibuat main-main kan? hehe

but actually just plain tak berapa sedap badan jer..work pressure that's all. thanks anyway cikya!

Hana said...

take care ja! whatever it is, pi check up la...

tentangseseorang said...

brian mcknight - heaven.

dah try google but malaysia sangat slow keadaan internetnye.

eh kak. jaga diri.

Hazelsyd said...

Hana,

thanks hugs! insyaallah..

Hazelsyd said...

Ady!

yeayyyyyyyy thankssssss!! that's the song!!

tapi kannnnn mmg lagu tu takdak online dah laaa

thanks thanks!