Sunday, December 6, 2009

Still the same me huh?


and i thought i've changed! to a tougher, mature and wiser me! hoho. obviously not yet! hehe..semalam ada citer titanic kat tv. dah berzaman2 tok kadok aku tak tgk citer nih sbb i just cant stand the sadness at the end of the movie. still cakap if onlyyyyyy laaaa jack tu buley naik boat tu kan uhukk mesti dia idup and live happily ever after ngan rose tu kan? still a cinderella me aye? haha.

neway, yesterday night decided to tengok jer lah citer tu sbb lama sgt tak tengok. so tengok lah....masa lagu my heart will go on tu jek aku dah sedeyyy boley? haha adehhh..still an emotional me eh? hehe. citer tu best lahh mmg best. to me evergreen nyer citer cinta yg best. although aku still tokley tgk sampai abis haha. yeap u read right! smlm tu masa dah declare by the captain and all that tinggai 1 hour jek agik sblm kapal tu sink, i switched off the tv and off to bed! hehehe..still a coward me eh? hehe so i guess bits of me still havent changed! huhuu

aaanyyyyywayyyy, ingat harini nak lepak2 catch up & continue on with dvd session. twilight smlm tgk half way jek then pause sbb kuor smlm. maybe i should re-watch transformer eh? baper kali ulang dahhh tak jemu2 ngan transformer! hehe kalah darwisy gini. tapiiii..ada orang ittew ngajak laks jenjalan kat bondi shopping centre atu bah! sajer jer...hrmm..ok gaks kot...ni dah musim2 xmas nih, aku mmg suker tgk xmas gift pack depa...memacam..pehtu kang, ada laa yg aku teruja nak beli semata2 sbb tin dia! huhuu

all in all, still the same me huh?

No comments: