Friday, October 8, 2010

Rasa ini

aku dah taip panjang2 lebo entry harini....tapi..aku taktau naper lepas tu aku klik save jer.
.
neway, harini tak gi school....rasa nak relax2 sikit kot dan ease out sket..tho ada kejer of kos nak kena buat..esok and sunday rasa2 cam kena gi school jer....neway, ni rasa cam nak gi spa massage lar...tengkuk belah kanan bahu kanan belikat kanan tangan kanan rasa sengal2 and strain sangat..tengoklah kalau rajin kuor umah gi spa massage kang..
.
rasa cam nak buat bihun sup ayam lar...lama tak buat, tingin laks...
.
have a good weekend, take care always...

4 comments:

mak hayams said...

ermm u need a restla dear..

happy weekends yach... muah2

Hazelsyd said...

hi nyah,

yes....i need a break, so much! tapi kejap kejap perabihkan ni haa sikit lagi (iyer beno la tu sikit!)

muah muahh...

saya said...

spa massage? heheeeee..saya tingin tapi nanti mesti tergelak sampai sakit perot.. geli la org pgg bdn urut2. haahaaga...

Hazelsyd said...

hi saya,

hahaha geli?? alaa kena la biasa2kan masa bujang2 nih..hahaha best tau gi spa massage ni..aromatherapy nyer pon best gaks..nyaman nyer aromanyer..hrmmm.....okehhh nak kuor umah skarangggg!! gi spaaa! heheehe