Thursday, April 28, 2011

Aktiviti weken lepas....

Weken lepas...dalam dok tak buat apa tu, aku ke Lumut....ingatkan tak jadi dah sbb ada kojer sikit.....but petang lepas zohor tu decided gi lah jenjalan.....aku rasa jalan nak ke Lumut tu dah 4 tahun tak lalu ikut situ...syiokk la ikut jalan2 kampung ni.....nanti nak jenjalan masuk kawasan Pantai Remis tu laks....hehehe walaupon orang Perak, teman lom penah lagik masuk ke situ yer...
.
Kat sana, just late lunch...then ronda kejap2 jer...beli satay2 ikan and sorts then petang tu balik lah....on the way balik laks, my bro call kata nak datang umah dinner2...so malam tu gather2 laks with family kat umah aku...aku mana dan masak pon, just masak nasik...depa yg beli lauk datang.....
.
Lagi apa yer weken nyer aktiviti...biasa2 jer....owhhh yer..hahahaha saturday tu aku gi masuk kelas makeup hahaha sajer jer nak blajo2 make up secara formal sket....organized by Bodyshop....haritu aku gi beli cosmetic dia...pehtu salesgirl tu make up mata dia lawa....aku pon tanya2 laa..camner laa dia make up mata tu kan sbb aku ni bukannya reti hehehehe....dia pehtu siap terus tunjuk cara make up mata tu terus..kat mata aku ni hehehehe..sesambil tu dia citer2 la....tu yg pehtu dia cakap Bodyshop ada buat one day workshop on make up ni..sedang2 elok..aku pon blasah ler masuk hehehe..ada bayor of course.....180 hinggit, but redeem barang dia 150 hinggit nyer value..so course tu (yg i suppose cover makan and tea breaks, hotel hall tu) 30 hinggit..ok la kan..tp pandai kan...bila sorang sign up, dah secured purchase 150 hinggit dah...tp tak kisah la kan sbb aku occassionally mmg beli brg Bodyshop nih....
.
So seharian la kat Ipoh nun...turned out not bad at all.....learned a lot of things that I dont know earlier......so to jer la habis seharian aktiviti sabtu aku...
.

13 comments:

mak hayams said...

baik kasi meks cikkap kan jerk hiks..

Anonymous said...

assalamualaikum

boleh main kawin2..pastu ko jadi mak andam
wa nak jadik pengantin taw...
mekap cantik2 taw...


wa nak tanya sikit boleh tak?
takpe lah wa nak tanya jugak

ko beli dak barang yg wa pesan sebelum balik mesia aritu...
pisau bentuk U

wa mimpi semalam wa masak pakai pisau tu...
hehehehehe...

Hazelsyd said...

nyah,

huk huk..takder org yg sudi nak offer...terpaksa blajo sendiri.. uhukks...hehehe

Hazelsyd said...

w'salam fudh,

apaaa?? main kawin?? kawin mana boley dibuat main2 fudh!! hahahah

owhh menda alah tu..memang aku adaaaa beli fudh..ada lagik sampai skang aku reserve utk ko...haritu aku gi kl umah adik aku kat gombak tu, aku bawak la..kot2 berkesempatan jumpa nko...tapi takder rejeki..

insyaallah bebila kita jumpa sok, aku bagi kat ko k.....

Anonymous said...

bila ur hubby nak join jamboree ni..

;)

Hazelsyd said...

hi bokd..

how are you beb? jamboree? hehehe dia training pon idak lagi tu.. hehehe

Anonymous said...

assalamualaikum

h...

sekarang jugak wa ke batu gajah
heheheheheheeee...

ko simpan taw...
malam jumaat ko perasap dia
boleh jadik tok moh
hiks....

coti sekolah wa nak ke utara
insyallah wa singgah



oh!!! bok d

wa nak ke sp this coming school holiday.
taman ria, ada kenduri kawin ler
jumpa ko kat sana taw

fudhla

Hazelsyd said...

w'salam fudh,

okehh bila ke belah2 sini, yes pls do singgah umah yer..roger2 aku dulu k...

weitt bila ko nak gi jumpa bokd ni?? nak ikuuttttt! nak soh dia belanja seafood kola perlis......hahaha rasain lorrr...

Anonymous said...

h

bok d kat sp la...
soh dia cari yg menarik d'boom kat sp ler

kena mintak ijin gilpren dia dulu ooooo...

dl ooooo dl
wa nak gi jumpa bok d nih
boley dak????

jgn lupa bok d
29/5 taw
tungguuuuuuu


fudhla

Hazelsyd said...

fudh,

sebenonyer...aku taktau itu bokd ke tak..aku main blasah jer hahahah sbb dah sebut jamboree2 ni kot dia la kot...hehehe

Anonymous said...

hentam saje la labu


sabor je lah
hahahahahaaaa

Anonymous said...

H..cepat2 training..banyak beskal event..next 2-3 bulan ni..


fudhla..betul la tu....tmn ria dekat beno ler dgn umah wa..tapi kan..ala 29 ada kenduri kat tepen la pulok..huhu..

Hazelsyd said...

bokd..

oo byk event cycling yer dekat2 ni...u still cycling kat jamboree2 ni ker?

alaa bokd nak ngelat hehehehehuhuhuuu