Friday, May 20, 2011

Brekkie issue

Assalamualaikum..

hrmm....apa nak citer ni eks? aisehh sokmo start ngan apa nak citer eks hehehee....bz laa....tp takper, i can cope..and i can do them insyaallah...doakan sama yer..
.
Cuti wesak haritu....aku gi bukit merah laketown resort with my bro...syiokk wooo main2 air..hehehe dah lama tak sukaria main2 air....sebenonyer sukan or aktiviti2 air ni feveret aku...walaupon penakot..tp suka...hehehe so blasah main puas2 haritu...slalunyer kalau main2 aktiviti2 air ni mmg cepat lapo kan..hahaha..sib baik aku pepagi tu dah pekena breakfast kaw kaw punyerr hehehe.....eh tp kan sokmonyer kalau kita nak beraktiviti sukan or apa2..not advisable utk makan heavy sangat kan sblm tu? tp kalau tak breakfast/makan dulu, terus jer ngan perut kosong pon tokleh gaks kan? takot muntah2 laks masa bersukan or beraktiviti aggressive tu kan? so either one la kot kan? jadi buat lapik2 perut jer la kot eks...fuhh sib baik masa aku gi bukit merah tu takder apa2 walaupon dah blasah kaw2 pagi tu kan..yer la main itu ini tu kan..riso gak..
.
ehh oklah...ni ada member ngajak merasa dia nyer mee goreng yg dia masak kat umah tadi heheheh...aku mana bisa menolak rejeki hahaha ok daaaaaa...


4 comments:

mak hayams said...

tudiah sokmo kesana sini gamaknya...

Hazelsyd said...

nyah,

hehehe jenjalan la jugak...

saya said...

kasi tunjuk la itu gambar pegi holiday bukit merahhhh....

Hazelsyd said...

leeya,

hehehe gambo tak amik sekeping pon masa kat situ..sbb sumer ahli rombongan terjun kolam hehehe