Friday, December 16, 2011

Mula nak mengada la pulak....

Last weken sesajer jenjalan.....then sesajer singgah Fella outlet..
.
Sebelum2 ni mmg dok cakap kat amran...rasa macam nak beli jer wing chair dalam 2 bijik and 2 small coffee letak dalam bedroom... bedroom aku tu beso tp quite spacious kosong takde apa sgt....just katil lemari tv lemari make up thats all....and aku laks kekadang bawak laptop masuk bilik browsing2 memalam or kadang amran baca2 magazine so forth...so pkir kalau ada dua set kerusi situ ngan small coffee table mungkin sesuai kot...
.
Singgah kat Fella last weken..of kos la cantik2....english design sumernyer..bilik aku tu moden nyer konsep but english design has always attracted me...dalam dok usha2 tu ter come across la bedroom set yg white set yg classic yg english concept...fuhhhh terberkenan la pulakkkkk! dia satu set ngan katil, ngan lemari, ngan 2 side tables ngan make up table huhuuuuu...tp ada constraint la pulak....katil dia queen..aku have always preferred king..(boley golek2 lebih sikit hehehehe). secondly, hrmmmm...di saat2 nak beli belah on baby shopping ni takkan nak membuang duit saje2 on this set pulak kan??? huwaaaaa...
.
Teruja amat nak revamp bedroom aku tu...tp hrmm cam bazir la pulak kan...
.

5 comments:

saya said...

hello dear..l aduhaii.. lamanya tak membaca disni tau2 dah ada baby ye.. yahooooo!!! congratulations!!!! muahh..muyahh..muahh... take good care okeh.. and beli je la wing chair tu.. hadiah ngidam katakan. hehehehe... miss ya!

Anonymous said...

Alhamdulillah, bestnye akak pregnant, due bulan apr-mei ye. saya baru tau.

Sebelum ni mcm akak privatekan blog kot.

Alhamdulillah, congrats. I am extremely happy for u, takecare :)

~Naemah~

Hazelsyd said...

hello dear..

tu lah lama tak nampak..tq tq insyaallah will jaga..ooo beli sbg hadiah ngidam yer?? hehehe ok miss u too!

Hazelsyd said...

hi naemah,

ha ah insyaallah due rasanya mac-apr..ha ah baru jer bukak blog sbb rasa nak tulis2..

tq dear...insyaallah..

sapalah lagi said...

kasi akulah set bilik mu atu.. *ahaks*