Monday, August 17, 2015

Pregnant at 29 weeks

Sekarang tengah pregnant untuk anak kedua at 29 weeks. Alhamdulillah dah masuk 3rd trimester. Basically preparation macam dah ok...ada sesikit lagi yg belum selesai. Baju2 and barang2 byk yg recycle je hat Irfan dulu.....semalam pon dan reno toilet bawah ni..tukar ke toilet bowl and install water heater. Cari kontraktor melayu RM1.8K including simen kan bhg rumput sikit kat porch tu. Water heater beli sendiri.
.
Actually tengah update/prepare notes untuk upcoming semester yg akan mula pada September ni..tapi boring nyer yang amat. So tulis2 la apa yg patut. Schedule minggu ni penuh. Sejak2 tamat tempoh post yg dipegang sebelum ni...banyak free time alhamdulillah and rasa relax sikit, less ( a lot less tension and stress)..anyhow minggu ni penuh dgn clinic/hosp appointments and workshop.
.
Ok....

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)