Monday, August 11, 2008

Birthdays of special people lagi!!!

Happy Birthday to myself !!
Happy Birthday to Delinn !!



So, harini birthday aku pulak...semalam birthday hubby aku hehehe.. so korang boleh imagin la camno me and Amran celebrate kan mlm 10/8 nak bawak ke 11/8 tu kan....tapi dalam keadaan tahun2 lepas *sejak berkawen nih* dan akan datang la eks.. time2 meks suci murni...laa ni meks tengah tak suci murni hahahaha....tahun ni aku claim dah hadiah aku awal2 lagi huhuuuuu...

Kami berdua lahir pada 11/8 subuh sepi'i.. Ina tengok dunia dulu at 5.15am and aku kemudian 5.45am...sampai ke saat mak aku nak bersalin..sumer taktau baby dalam pewot adalah kembar..sbb kami duduk atas, bawah..*paham2 jer la saper dok atas, saper bawah kannn hahahaah* instead of beradap2 tu kan..sumer dok kata *even the Doctors* yg ni baby besar...then Ina keluo dulu...pastu masa bidan nak tekan2 perut nak keluokan uri..tetiba baru tau ada sorang baby yg chomel lote lagi dalam uri tuh...*aku ler tuh*.. sib baik kan..kira boleh la aku tengok dunia kan... idak kalu.. korang tak kenal aku tau huhuuuu...so mak aku kata.. since sakit dah over masa keluokan Ina and also dah penat dah.. so nak keluokan aku tu ntah kena drip ke haper tah..aku tak tau...then.. baru ler aku keluo dgn terhegeh2nyer keekkeek..and also mak aku kata.. masa kitaorg dua ni nak keluo kan.. tak nyempat2 nak keluo hehehe.. mak aku tak dan nak tuko baju spital tu pon....hihihihi tu jer la sejarahnya...

Anyway, apa yg aku harapkan? Bersyukur di atas apa yg aku telah capai selama ni....alhamdulillah.....juga berharap agar aku ditambahkan keimanan pada Allah swt, dimurahkan rezeki...dipermudahkan urusan...berjaya dalam pengajian aku ni mengikut waktu yg kuharap2kan....serta berjaya dalam apa jua yang aku lakukan...amin...


Bouquet pink ni untuk aku sendiri...heheehe... manakala bouquet purple/lavendar ni untuk Ina...my wish untuk Ina.. sama jugak macam aku.. semoga hidupnya mendapat keberkatan Allah swt...murah rezeki...berjaya dalam apa yg dilakukan.. serta cepat2 bertemu jodoh yer noks!!! amin....


36 comments:

Hazelsyd said...

DL!!

Thank u for the wish yer.. yes..indeed you're the first to wish me here...

*hugs & kisses for u*

Anonymous said...

Ija,

Happy Birthday to you!

Moga panjang umur dan murah rezeki dan berbahagia selalu...

Moga apa yang dicita tercapai.

FEAT
p/s: ingat zaman kat kelantan celebrate with the geng...miss it

Hazelsyd said...

Faizah!!

Welkam!! Thanks for dropping by...

Thank u for the wish party-mate!!
Yeah..I miss our good ol' days jugak.. *sebak la pulak uwaaaaa*

There will be days that we'll gather for birthday parties like old times..trust me..

Love and miss u much!! *hugsss*

Ayu Mohamad said...

Happy Besday Ija...

May happiness alwyas be urs...
moga2 dimurahkan rezeki dan diberkati Allah selalu... aminnn...

Hazelsyd said...

Ayu,

Thank you..amin...

DeLinn said...

happy birthday to us! :-)


DL, Thx for the wish. Ingat gak ko kat aku ni eh hehehehe

Norae said...

Ija...

Happy Birthday.. semoga berjaya dalam cita2, suksess dalam karier dan rumahtangga... semoga senantiasa berbahagia, dimurahkan rezeki & dimakbulkan segala yang dihajati...

Hazelsyd said...

Nora,

amin...thank you!!

Anonymous said...

happy bestday nyah.. *errr nak kena buat sekals ngan linn ke neh??*

hehe anw.. semoga both of u berbahagia hendaknya + panjang umur + murahs rejeki segals..

Anonymous said...

H,

happy birthdayyyyy !!!!


hugs ... hugsss ... hugsss dia .... smoooooccchhh ....


all the best dear. may all happiness be with you and meran. belated juga buat hubby u eh. save budget ekk. celebrate togeder-geder.

Anonymous said...

Hazel....

meh, nak polok ketat2 and cemolot u, meh!!

happy birthday dear... semoga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, diberikan kebahagiaan dunia akhirat and sentiasa di dalam lindunganNya...

that goes to you too, ina... both of u are lucky to have each other! hug ina jugak!!

*psstt.. beb, nanti plan baby lahir in between mummy's and daddy's birthday taw... pas tu biar twins jugak ek!* hehehe... terlebih baca novel nih!!

Hazelsyd said...

Bat,

TQ nyah!! Aku nunggu beno nyer komen ko tuk hr nih kekek sib baik tak lupa eksss.. *maklum laa meks tingat lagi wish mu tawun lepas trauma!* hahahaha

amin..

Hazelsyd said...

Eva darl,

Thank u...thank u..*smoochhhhhh and hugssss kekuat*

I dah beli munge sesiap hari nih hehehe

Save bajet? erm.. ada laaa part yg save bajet tu kan.. togeger-geder kannn..*matilaaa 18SX katanyer*..ada gaks yg double celeb! hehehe

Hazelsyd said...

Teesh,

cemolot beb!! *smooch lagi* *poloks lagi* kekekeke

Thanks and amin for the doa...amin jugakkk pada kata2 u yg diadaptasi dari novel tuh! hehehehe

Anonymous said...

kah kah kah.. sabo jeler..
*meks ingat ekceli or maks dah updated my PDA okes*..matila maks riak katanya padahal tetaps kan ingatan dowry..

Anonymous said...

Selamat Hari Jadi.

Semoga segala yang dimimpi..menjadi

semoga apa yang disolek..berseri

semoga apa yang dimakan..beryani

semoga dapat la tuuu..lepas suci.

ha ha

Angah said...

happy birthday ija! moga semua impian kau, jadik kenyataan. amin! muah!!

Anonymous said...

wahh mr PO, simboliknya yang last sekali tu...
ooo tudia siap cite kelahiran tu, patut kembar ko tu ektip ek, cepat benar nak keluar dah(ke dom dlm ruang sempit kot?)
eppy besday ija

-ojij-

Hazelsyd said...

Po,

Welkam!!

kekeek aku soka sama poem mu ittew!! especially part akhir tuuu hahaha

Thanks beb...

Hazelsyd said...

Angah,

Thanks Ngah!!

amin... muah muah!!

Hazelsyd said...

Jijo,

Thanks beb...

Ahh minah tu.. kalo dia keluo second pon, aku caya still aktip gaks! kekekeke

ya2 said...

ija,

happy birthday gak.

kelakar baca citer dlm perut tu.aku mmg harap2 la nk dpt anak kembo mcm kome.

moga diberi kesihatan, rezeki, kebahagian kekal ke akhir hayat.

Hazelsyd said...

Yaya,

Thanks yaya...aku doakan ada rezeki ko tuk dapat anak kembo..ko tenung2 ler gambo kitaorg slalu eks kot kot boleh kenan ke kan hahahah!! kidding weh!!

Anonymous said...

Kak ija..happy birthday kak..
semoga akak dimurahkan rezeki dan berjaya dalam bidang yg tercebur.

nak buat entry kat sini bleh?

kak ija ni sy kenal sbb slalu datang bilik kat P354 dulu. sy mark die pye dressing dgn make up sgl bagai. Time tu dalam hati dok kate, minah ni sakan la...baju skan, make up sgla bagai. lepas tu dok ckap omputih je. kekeke. orang lain dok reply dalam bm jugak.

grad over sea agaknye die ni. bab2 gelak tu jgn cakap la. happening tuh..tapi geng2 die lain tu pun gelak lebih kurang jugak. ber gosss apetah lagi. kekadang tu aku ngan naemah dok la geleng2 pala. sbb time kiterang baru masuk keje. nak study pun payah..kekeke. aku la naemah tak kot. die sentisa ready je.

Tapi skrg ni dok terpikir la, start dari mane kite close kak? atas ape sebab ek?

Hazelsyd said...

Yatz,

hahahaha aku gelak beso nih baca ulasan-yg-menyingkap-sejarah-perkenalan-kita kekekekeke!

Reminds me so much of those moments lah huhuu

OoOoO so awak dok mark la eks make up and dressing sumer tu?? hehe now no more dah dik!! Akak sorang student yg cikai ajor kat sini.. paling bagus pon eye shadow ajer masa ada event.. idak kalu..takat gloss and lepstick ajor lahh..tuko status kata kannnnn..

Cakap omputih tu? hihihi i just lurve to speak london, yew know.. and i just dun care if ppl dun reply back in english, yew know.. hahahaha!!

Kiter leh close banget berikutan status single-tak-seropa-bikin kak ija tu kat sana..plus awak yg single mingle gaks but sekepala gitew..so wekens beraktiviti togeder-geder..aerobic sumer bagai.. tu lah tu..

Whatever it is, I love u all the same!! *ayat ilham tuh!* forever and ever!

Anonymous said...

assalamualaikum

oh!!!oh!!!

hepi besday to u, u, and u
meh poloks.... so tight

hepi besday tok delinn & amran gak!!!

boleh wa kizz diorang tak????
he..he.he..

semoga sentiasa diberkati Allah Taala
amin, amin, amin

Hazelsyd said...

Fudh!!

Thank u, thank u..*poloks kekuat*

Kizz delinn buleyyy..

Mahap la yer..Amran tokleh!! wa jelez tuh!! kekeekke

amin..

Kopi Suam said...

cute le citer kamu berdua ni dibersalinkan oleh makcik limah..

happy birthday Ija semoga panjang umur murah rezeki..dan InsyaALLAH diberi rezeki zuriat oleh ALLAH amin..

ummi of triplet said...

wah wah wahh

happy besday kak ija!!

hak hak hak

ILHAM said...

H!!

ko yer brithday pulak ekk dengan delinn..

Happy birthday to you beb....and to delinn too..

semoga panjang umur , murah rezeki, mendapat kejayaan dunia dan akhirat dan bahagia selalu..

ermmmm....ko dah 19 lar ekk tahun nei....hehehehe....

wah!! dekat ekk birthday ko gan si meran....wa respect lar....

wokeh....sorry lambat wish sebab baru tau neh....

lap u beb...thanks too for being a friend in need.....

Anonymous said...

Salam…

Ija,

Selamat Menyambut Ulang Tahun Kelahiran. Didoakan moga panjang umur & murah rezeki sentiasa.

Take care!

::kak syda::

Hazelsyd said...

Zira,

Thanks..amin..

Hazelsyd said...

Cik pah,

hamboih hamboihh ahkak nooo ...thanks for the wish!

Hazelsyd said...

Ilham,

Thank you..amin for the doa..
19? uishh wa ni suwit 17 forever tau.. u ols kan 17 1/2.. hehehe

lap u too beb!

Hazelsyd said...

W'salam kak syda
(ni kak syda kawan ina tu kan?)

Welkam!!

Thanks and amin for the wish and doa..

Elf said...

Hepi besdey Ija, Delin!

Nasib baiklaaa keluar jugak kan..mesti terkejut mak korang rupanya ada dua...