Friday, August 29, 2008

Salam Ramadan & Salam Merdeka

To all readers...

Selamat berpuasa Ramadan...

Maaf Zahir dan Batin aku pinta...

Puasa elok2 tauuu hehe.. dan..jangan ngantok2 kat opis tauuu hahaha *ni pesan kat diri sendiri benonyer kekeke*..bulan puasa ni sahih aku masuk tidoq awal punyer..err macam sekarang2 ni tak tidoq awai kan heheh

Boleh dak nak wish gaks, selamat buat kueh raya kekekeke.. sure ada yg dah nak gi beli butter dah tu kan huhu puasa sehari pon belom, aku dah ingat kueh raya kekekeke..so iza, bat, fudhla, ayu, DL *mu buat ke nyahhh ke mu buat kueh tunjuk ajor kihkihkih* among others * nama delinn tak yah sebut..sama jer ngan aku hahah*, mana2 yg gemor buat kueh raya tu... hangpa mesti look forward gak eks hihih..jgn lupa kawan di rantauan yach! *hint hint!*. Eh eh.. rasa macam nak anto ke salam perantauan laaa.. saper2 nak nama mereka di mention dalam ucapanku, sila tinggalkan nama dan no ic opssss ic takyah! kekekeke

eh ehh syoknyer eks....baru pasan eks..nanti time aku dah kenyang, lepak2 lepas berbuka tu..buleh chatting-chatting jap ngan u ols kan..sambil berciter menu berbuka aku kan...air apa ku minum kan..pada u ols yg masa tu sedang gigih menanti waktu berbuka kuikuikui...opppssss baru jer mintak maap kat atas tadi tu kann... ampunnn lagi yach! hee hee

*serius mode balik*

also, Salam Kemerdekaan 31 Ogos ni yach! Aku maybe akan ke T*umbaloong P*ark, D*arling H*arbour hari merdeka tu.. ada M*alaysia F*est 08...got persembahan and Malaysian food yesss!

Ok daaaaaaa

******************

[5.50pm]
Alhamdulillah, the draft proposal that consists of ch 1, 2 & 3 (without methodology) is finally done and submitted as planned to the sv for his review. Next in line - to work on A*NZMAC paper correction that should be completed by Wednesday or Thursday.

22 comments:

Ayu Mohamad said...

hahahaha weiii aku pon maleh nak buat kuih raya... I tunjuk aje hahahahahahaha
kamu apa Ija udah udcap selamat hari raya kat YM hahahaha
posa pon idak lagik kekekekeke

ummi of triplet said...

jumpa di sanaaaaa

tapi aku pi lambat sket sbb nak pi airport dulu....maybe after 12 kot

Hazelsyd said...

Ayu!

kekekeke mana tauuuu.. ko tu kan rajin buat dan MAKAN kueh raya kekekekee *psssttt ni ina yg habaq noooo*

Beli eks?? Beli kat Ina tauuu.. ehh Ayu, kalo ko nk jadi dealer kueh Cu aku tu.. contact Ina!

Ayu Mohamad said...

Ija hahahahaha
aku dah ade dealer dah haahha adik aku sendrik kekekekeke
yer aku gemor mkn kueh raya peveret aku weiii hahahahahaha

Hazelsyd said...

Cikpah,

Yerrr jumpa di sanaaaa.. dengar2 byk stalls melayu akan bukak tau as compared to last year yg hanya Abg Sam ajer kan...

ooo gi airport hanto yr kakak and abang eks? Kim salam kat depa yer! Bagi pihak Sydney tourism, kata thanks for visiting! hahaha

Hazelsyd said...

Ayu,

ooo adik ko eks?? okesss..slamat maju jaya yach! jgn ko tukang borong nyer udah yaaa

Anonymous said...

hazel,

selamat berpuasa di perantauan, dear. ni 1st time ke u and amran puasa di oversea?

i juga mohon maaf zahir dan batin dari u. semoga puasa kita diberkati.

*err.. i bulan pose balik kol 4.00 beb! smpt ker u nak goda i ngan air and makanan berbuka tu nanti?* hehe..

Anonymous said...

asalamualaikum

*tengah belek buku resepi*

sajian raya tahun ni pizza & roti yach!!!!
hahahahaha...

mari la datang umah yer....

Anonymous said...

amboi teesh!!!
balik awal nyer, jelez wa

uwaaaaa...

Hazelsyd said...

Teesh!

Tahun ni insyaallah 2nd time for us berpuasa di rantauan.. and kali ni masih ala-ala winter and early Spring yessss!! *err takde alasan untuk ngantok kann hehehe*

u!! Balik kol 4pm u?? Sunggoh ker? hisyy awal nyer u *ehh apesal i cam bunyi tak pueh ati nih LOL*

Hazelsyd said...

Fudh!!

hohohooo sajian moden kiter di hari raya ini yeaaaa kekekek tu mesti dah pro ler tu yer

Anonymous said...

kalau berani buat laa. lps akak buka pose chat dgn adik pehtuh citer apa akak makan. kalau berani buatla...lalalalalalaal

Hazelsyd said...

Ady,

hahaha SANGAT berani!! huhuuuu

DeLinn said...

wajib sebut nama aku!! hahaha

Hazelsyd said...

Na,

hahahaha haaaa dok sebut laa tu kan kan kannnn kekekekeke. kiter ni 2 kali 5 jer Na bab bab buat kuih raya nih. baik beli ajor!

Alinlai said...

selamat berposa :) sblm tu selamat hu ha kat Darling Harbour... wah, bestnya ke ke ke

Anonymous said...

kak ija,

selamat berpuasa :)

anta le gambo and ucapan kat salam perantauan...saya tunggu :D

mesti mak kak ija pun excited tgk gambo anak n menantu dia masuk newspaper ;D

ehehehe kalau depa x excited, saya confirmmm...excited :D

Hazelsyd said...

Alin,

yer ber hu ha, makan itu ini dulu then posa! huhuu

Hazelsyd said...

Naemah,

Mujurrrr ada adikku nan sorang ni ekss hehehe...okehh konpem kak ija buh nama awak dalam ucapanku ittew...ehh insyaallah laa kalo kak ija betui2 anto hehehehe

U take care ok naemah! rindu kat awak tau...email2 ler berita awak kat sana.. camner keje, life, frens, dok dekat mak bapak ni camno, badan makin naik ker kikiki etc etc...dok senyap ajor *haa kan dah kena bebel* heehhe

owhh btw, orang kata.biasanya adik2yg initiate sumer2 ni dulu kat kakak2 depa tau bukan vice versa hahaha

Norae said...

Ija,

Selamat Berpuasa.. tak balik sini ker Raya niee.. :), mesti kembar kamu tu sedey cos tak dapat beraya sama2...

Take care..
p/s: aku pun pakai kuih tunjuk gak le raya niee... tak sempat nak masak..ekekke

AppleB said...

aku buat kuih raya??? jgn mimpi lerrrr hahahahahaha. kosser mek. tunjuk2 pun idak. akkakakaka.

mek ala2 malas nk sambut raya bleh? hiks

Hazelsyd said...

Iza!!

hahaha tertunduk2 aku gelak membaca.. buat idak tu aku paham gak.. ni tunjuk pon idak??? kekeke ape ke hei nyer kome??

apesai lak malas nak sambut raya nih?? kalo aku yg di kejauhan ni lain la jugakkan.. awat? jiwa kacau ka?

cool beb.. nak posa nih..