Thursday, August 28, 2008

hrrmmm....

Nak ngadu kat blog lah...

Dear diary *eeeeuwwwwww getik! LOL*


Akhir-akhir ni badan aku macam sengal-sengal, sakit2 jer...macam tergeliat urat pon ada...ni haaa kat bahu kanan, lengan kanan ni dah berhari-hari sakitnyer.. macam silap urat nih.. tapi no masseuse (spelling tah camno) kat sini yg aku boleh pi...spa?? erm.. aku rasa mahal la spa kat sini...dok rasa, rasa tapi bukan nak cek rege nyer hiss.

Pastu 3, 4 hari kebelakangan ni macam berganjak sakit belakang pulak.. area belikat gitu ler....ada la buh minyak gak...hrm... ni ha 1,2 hari lepas pulak aku macam rasa tak larat badan jer.. especially now.. tak larat sangat rasanya... masalahnya, bia nak renung artikel ajer.. makin menjadi-jadi tak larat aku nih! hahahahah aku gelak dulu la yer kekeke..ni sumer simtom-simtom penyakit M ni kekekekek owhh nak tambah gak lagi satu simtom M aku nih.. since smlm aku dok ngantukkk ajer kekeek...

Yang sebenarnya, aku rasa ada benda yg ganggu fikiran aku skrg nih... I mean.. the thing is at the back of my mind....it's either I havent identify it yet, or I have identified it but shoved it deeper or perhaps I pretend that I havent identify it yet huhuhu....apa mende alah nyer tu..tp ada la kot...

Ada sembang ngan good fren kat YM recently.. dia keje and dia kata dia pon macam tgh mood boring + malas = demotivated gak skrg nih sbb ada menda yg dia nak buat tak dapat2.....ermmm....sama ler tu.


Okeh tuko topik.

Ramadan dah around the corner jer nih.. I am so looking forward to it...selain dpd the obvious reasons as most of us have preached, normally Ramadan is one of the months that I will be most productive at work. Pelik kan? Slalunyer ngantuk ajor kan? kekeke..but we'll see this time nyer Ramadan.

So kengkawan aku yg belah Pantai Timur and cik mek di Sintok nun serta BokD di Sg Petani nun, harini dah last day bekerja yg tak berpuasa kan...so..pada semua u ols u ols..


"Selamat Menyambut Ramadan yang mulia, semoga amalan kita lebih dan lebih lagi diberkati di bulan ni.." serta...

"Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 51"

...dengan pertanyaan skema..."sudah merdeka kah kita?"...erm..pastu, korang tanya aku balik..."merdeka dari apa yer?" dan aku pon mmg tokleh nak jawab soklan balas korang ni sebab......hanya diri kita sendiri jer yg boleh jawab...as there are tonnes of answers to the question as it applies to our own individual context....

hisyyyy apa yg aku bebel nihhh???

daaaaaaa

12 comments:

Ayu Mohamad said...

Selamat menyambut Merdeka dan Ramadhan juga..

Ijaaa... walaupon aku tak pasti tapi aku mcm dpt membaca yg etrsirat itu and aku juga berharap agar apa yg kamu impikan menjadi kenyataan aminn... biaq p la kita dengan theory kite kan *sambil jeling Ina
hahahahahahaha

u take care okeh!

Hazelsyd said...

Ayu!!

kekeke bukannnnnnn.. bukan berkaitan teori kita ittew! hihihi

Anonymous said...

H, selamat berpuasa Ramadhan dan menyambut merdeka...kat sana org m'sia ader buat upacara naik bendera kan.

Bok D

Anonymous said...

huarghhhh terus jadik ngantoks.

Hazelsyd said...

BokD,

Naikkan bendera kat sini? Takde rasanya BokD.. but not sure kot2 masa program malam gema merdeka last week depa ada buat ke dak..i tak pegi..

U balik ke Ipoh ker sempena cuti sampai senin ni BokD?

Hazelsyd said...

Ady,

Ngantok eks? Nahh bantal, gi tidoooo

Hazelsyd said...

ehh BokD, baru tingat ahad ni ada program M-Fest sempena merdeka ada kot naikkan bendera...last year ada rasanya....tau ajer u yer BokD? hihihi

Norae said...

Ija,

Salam Ramadhan & salam kemerdekaan. Ishh.. simpton kamu tu sama jeaa ngan aku punya... ekkeke... M huruf besar.. rasa nak lepak2, nak baring2 aje.. mata layu aje.. tambah2 kat Msia nie asyik2 hujan jea kan.. lagile menambah perasaan M huruf besarr tu..

ija.. mehle join kami ke Bandung.. sambil cuit Ina.. ekekke

Hazelsyd said...

Nora,

hehe tu lahh agaknyer musim kot heheh

uishhh Bandung lagiiiii nooooo hangpa nih! tp leleh ooo tengok kain2 yg si angah beli tu.. mmg cun-cun wooo.

Anonymous said...

salam Ramadhan juga dari kite... :)

Hazelsyd said...

Manje,

same-same hihihi... ni manje mana lakk nihh???

bak speku sat...cikya???

Anonymous said...

akak..ampun yack

yatz