Tuesday, August 12, 2008

Birthday of a very, very, very special person !!!

....heheheeh sure korang bosan ekss.. asyik besday wishes jer untuk 3 hari berturut2.. besday saper pulak eks harini?? hehe

Happy Birthday mak !!


Walaupon definitely dia tak baca blog aku nih.. still aku nak letak kat sini jugak.. ekceli aku dah bergenang air mata nih....Aku hanya doakan dari kejauhan moga mak sihat2 selalu dan bahagia selalu dunia dan akhirat...amin....I love you, i love u, i love u !!!
In real, sebenonyer jarang aku cakap i love u kat sesaper pon..syusyah mau keluo dari ini mulut hehehe..but I'm sure she knows that I love her...terima kasih dia atas segala yang dia dah beri pada aku....

Okehh.. so rasanya that ends lah my birthdayvaganza hehehe untuk tiga hari berturut2...all celebrated by very important people in my life...

Hari Sabtu lepas, aku keluo ke factory2 outlet di kawasan Alexandria.. untuk mencari hadiah besday laaa kat si besday boy tu kan..walaupon haritu aku ada cakap takyah bagi laa tahun ni..student kan hehe..tp rasa tak best pulak.. so tanya dia apa yg dia perlukan sekarang..just name it and i'll buy it..so he was contemplating between jersey and kasut...aku kata jersey tu...*dah la mahal satu kan!*hehe...baik tunggu la time later2 nanti..sbb aku pon nak beli gak jersey for myself.. so boleh beli sama jersey together-gether..jadi..kasut ler.. his walking shoes..dia ni suka beno ngan shoes..so pegi sana, pegi sini..takde yg berkenan..last2 gi Eastgarden.. rembat sepasang by Everlasting nyer brand.. of kos aku tak kenal brand tu..dia kata brand boxing....ok blasahhh...janji dia yg pilih dan dia suka...

for him...

for her...

Hari Ahad tu on his besday...actually aku mmg dah letak plan apa nak buat harini...pepagi kami mengopi kat Krispy Kreme...sambil minum kopi..sambil makan donut yg lembut, sedap dan masih panas-panas lagi tu..sedappppp! hehe..ni first time mengopi breakfast kat sini..then..for lunch..kami ke Sydney Fish Market untuk seafood galore...walaupon harini besday si Amran..tp seafood galore tu macam aku nyer wish lak hahahaha! So we had ketam, udang, calamari, squid, and fish fillet all fried and grilled ajer..best woooo..just my fav!!





Hari Isnin *semalam* besday aku pulak..we all keje and aku kat school ajer kan.. balik smlm..we had a special dinner at the newly opened Abg Sam's restaurant, 'Sam Satay'. Memang nak try pon...dah dengo2 citer la before this..katanya very classy and of course comes with the price la kan..so we went...dua orang makan kan...aud71...but we had berjenis2 lauk laa...the ambience is very nice...a high class looking restaurant.. which I think the target market would be of the medium class and above..however, Abg Sam and Ramsyah are brilliant in their plan that they also cater for more santai and cheaper food with another section opened for such purpose.........as for yesterday since it's special, we had a kind of romantic and candle light dinner lah kan sbb mmg ada lilin atas tetiap meja...

So tu jer lah.....terima kasih banyak2 pada semua yang wish aku.. terima kasih.. aku meng-amin kan doa2korang semua.. semoga termakbul insyaallah...I had really countless best wishes samada di YM, sms, phone call, facebook dan of course di blog ni.. I love u all...thank you so much for being my friend...

Kami beli kek kecik2 jenis lain2 ni instead of sebiji kek...tu letak lilin atas cheese cake tu bukan kojer aku tu tauuuu...aku tido, si partner aku yg arrange kan nih..

19 comments:

ummi of triplet said...

kak ija (geli tekak i tau panggil u kak...tak biasa...heheheh)

tu beg apa tuh ;)

restoran abg sam kat ner?

Hazelsyd said...

Cik pah,

huhuuu aku izinkan utk ko tidak memanggil ku akak selam2nya okeyy kekekeke

Tu beg Hilly, beli kat mesia lagi tu..C perhaps this weken huhuuuu!!

Restoran Sam Satay tu kat Elizabeth St, Surry Hills.. kat main road jer.. no 504 kalo tak silap..rasanya easy access lah by bus..

Sedap as we are all aware of Abg Sam's cooking kan.. slm mocktail kami dua org free on the house heheh..tu 71.. if not 80 la kot..

Anonymous said...

jangan lupa januari tahun depan. ahahaha!

Anonymous said...

apa lagih yg bleh maks katakan just *tenung kalender sajour*..huhu

paperpun heepy bestday Makkkk *sesuatuh kan, motiff tak nak panggil maks gak* Cik.. semoga senantiasa sihat walafiat hendaknya Aminnnn

Hazelsyd said...

Ady,

err Januari tahun depan?? Ada apa yer?? ermmmm *icon usap2 pipi*.. owhhhhhh my scheduled proposal defense!!! *terus bukak buku,study*

kekekekek

Hazelsyd said...

Bat,

Thanks Bat.. letihhhh ko mengewish ajor tiga harinih ekss hahaha.

let's see baper ramai ko wish eks...ilham, amran, aku, ina, mak huuhuu 5 org tuh.. letihhhh.. tu blom kasi hadiah lagi tuhhh kopakkkkk kekekekeke

*ehhh baru aku pasan yg si jejaka2 10/8 dan si dara2 (buleyy la kan) tu 11/8 dan empire nyer 12/8 huhuhu... what a blast!!!*

LOL

Anonymous said...

Hazel,

wish aunty happy birthday for me ek! hehehe.. aunty i tu beb!

semoga your mom sentiasa mendapat rahmat Allah swt...

*hugs*

Anonymous said...

kehkehkeh *jimat katanya kalau buat besday party sekals sajour deh*... matila maks kedekuts katanya hehe

tapi part dara2 tuh maks dinch setuju okes *icon pakai baju kebaya* motiff nak tunjuk kebaya kan

*eh dah cam umah sendiri kan komen pepanjang*

Ayu Mohamad said...

Happy Besday Cik Limah.. moga-moga Cik Limah sentiasa dalam peliharaan Allah hendaknyaaa... aminnnnnnnnn...
disebabkan besday kome dekat2 maka nya sungguh jelas dan lagi bersuluh di mana kome dpt acuan penyiasat CSI itu hehehehehe

Hazelsyd said...

Teesh,

Thanks on my mom's behalf eks.. pagi tadi dah call dia.. ni kumpul2dulu wish.. mlm kang baru tepon lagi sampai kan pulak wish u ols hehehe..

*hugs u too luv!*

Hazelsyd said...

Bat,

kekekek tak setuju eks? kasi chance la weii LOL!

Hazelsyd said...

Ayu,

CSI?? kekekeke..thanks for the wish..

Anonymous said...

hmm ... nyumm nyumm .. i nak cari kek kecik2 lah lunch nanti.

tu diaaa ... pandai your mum baby in the making dulu tu eh. serentak.

selamat hari jadi buat mak u H! sayanggg dia ....

* ikon beri kain 4meter buat hari raya *

Hazelsyd said...

Eva!!

Kain pulak eksss??? hehehee

i like!!! thanksssss!!

Anonymous said...

* kain utk u and your mum dear *

Kaktiny said...

HEPI BUSDAY (ke busy day?.. hihihii)

bestnyer sambutan ala2 mantik-mantik gitew.. cute weh...

Hazelsyd said...

Kaktiny,

Thanks yer...lepas besday baru busy busy gitu hehehe

Anonymous said...

H, happy belated birthday to u & happy birthday to ur mom..sehari lepas u lahir mak u lahir pulak...special tu..!!..semuga gumbira selalu..

Bok D

Hazelsyd said...

Hi BokD,

Thank u for the wishes yer...u take care there!