Thursday, March 25, 2010

End of march

Apa yer nak citer? Terasa cam lama dah tak bebel2 sini hehehe.....semalam badan tetiba terasa cam nak demam balik....sbb start dah sakit2 badan sendi segala....neway, dah telan ubat demam malam tadi cecepat...kena curb cecepat coz i cant afford to fall sick again...yeah especially now. tp badan tak panas ni....in fact now i feel ok dah....so ni dok mikir ni nak work from home jer ker or gi school.....hrmm....probably kat umah jer lah kot harini....

Cepatnya masa berlalu kan.....it's already end of march....still takde idea la nak citer apa2 la. Pretty occupied with work.....writing stage it is now..hrmm...banyaknyerrr nak kena nulis adoiii.....tengok chapter outline satu chapter jer pon dah cam nak stress dah..apatah agik 7 chapter..hehe

Skang ni issue sesama kengkawan, sumer pakat sibuk ngan study extension application baik yg study oversea mahupon local...sbb memasing dah dalam 6 bulan agik nak cukup 3 thn dah ni. Aku kan aku citer sometime ago nak apply setahun tp tipu mak kata apply 6 bulan? haha...masa tgh sibuk prepare2 nak apply tu...pkir punyer pkir..tanya punyer tanya....rasa tak yakin leh approve 1 thn maka meks apply 6 bulan jer.....lagipon kang sv tengok aku apply 1 thn dia pkir aku ada byk masa lagik so dia pon lepak2 jer hehe maleh.....aku mmg selama ni kata kat school aku my max limit extension 6 bulan jer syhhhhh tau...hehehe...saja bagi cutting point dia limited sket.......

Neway dah submit dah...tp smlm dapat citer ada member yg blajo kat local approved laks 1 thn application dia! huhh...kalau tau laaa...anyway, aku notice aku ni sokmo gitu tau...dari dulu2 lagi....bila nak menipu memang jadik tokleh nipu....ianya menjadi betui2 hehe....aku rasa Tuhan memang tak izinkan aku menipu laa..come to think of it, who knows....kot2 i really can finish with only 6 months extension rather than 1 yr betui dak? amin amin....

Aku sebenonyer suka writing ni....aku cam look forward utk tengok skill aku writing academic piece sbb tah naper rasa cam ada skill kat situ ahaks puji diri sendiri....tp bila nengokkan outline to go dari table of contents tu...aduiii...buley lemah semangat jadiknyer....hrm...tapi takper....i know i can make it...and do this... let's do it!

5 comments:

mak hayams said...

cammon i know u can do it one..
tapi betui gaksla kans.. bila kita tak reti nak menipu tu musti tokleh punya kans.. hiks..

*hugs u tight*

Hazelsyd said...

tq nyah...

haa kan hehehe mu biasa ker dok nyah? tu diahh petir! haha :P

hugs u tight tight!

mak hayams said...

ahemm..
meks kan DQ katanya.. ahaks...

john said...

tak sabar nk habis March jugak!!! :)

Hazelsyd said...

hi john,

hehe yeah..tak lama dah ni, very soon! hehehe all the best in your exams!