Thursday, May 13, 2010

Kejer org ada kejer tp macam takder kejer hehe

62 perkataan

Speedtest

Kamu mencapai 319 markah, jadi kamu berada di posisi 101 dari 9299 dalam senarai kedudukan

Kamu menaip 403 aksara seminit
you mendapat 62 perkataan betul dan
kamu mendapat 1 perkataan salah

72 words

Typing Speed Test

You reached 271 points, so you achieved position 50648 of 442938 on the ranking list

You type 369 characters per minute
You have 72 correct words and
you have 2 wrong words


ok ok back to work, i have work i promise!! hehe :P

19 comments:

Hana said...

selalu org cakap takde keje, cari keje...

ni ada keje, cari lagi keje...

takpe, janji happy kan kan kan? :p

mak hayams said...

meks dulu masa amik test menaip kans.. barula 58 wpm katanya.. huhu

Hazelsyd said...

hana,

hehehe itu laa dia heehhe sajer jer isi masa lapang..tu diahh dah ada masa lapang laks dah eks contradict betuii!! haha

happy apaaaa..penin ada laa...

Hazelsyd said...

nyah,

amboiiii zaman dulu 58eks?? haa skang beratus2 dah aku rasa hehehe aku tak penah amik laks dulu, harus bawah 30wpm apa kekekeke

Anonymous said...

bestnyer menaip ni .. q w e r t y ...


eva

Hazelsyd said...

eva,

best?? best masa ada menda2 nak taip..takder mende, menung jer ler hehehe

Anonymous said...

pasal i tgh menaip tadi. whats for lunch dear? your meals tu kadang giving me idea.


eva

Hazelsyd said...

hahaha deiii minachi!

lunch tatau nak masak apa lagi dear..dah kuar daging dah tadi but dunno yet what to masak..takkan daging masak kicap agik kan kan? hehe

Anonymous said...

curry/ginger/black pepper .. hurmm what else ...


eva

saya said...

hehhee..saya takmau amik test u la.saya type lambat. seketol2 pas tu byk salah2 lak tu. tapi bab suara shamrin fotograf memang la terbaikkkkk....

Hazelsyd said...

eva,

aisehh mmg curry and blackpepper came to mind awhile ago...blackpepper sounds sedap kan makan time cuaca sejuk2 nih...*ngaku jer laa sebenonyer sbb senang kan kan hihihi*

Hazelsyd said...

saya,

eh ehhh lom coba lom tahu tau hehehe...
neway, aduhhhh mmg suara shamrin nih besttttt banget laa...

Anonymous said...

dear lagu apa fotograf tu dear? nak lah. hehe ... tq darl


eva

Hazelsyd said...

eva,

oo u nak eks lagu tu..okehh nanti i send tau.

Anonymous said...

salam. apa khabar?

boleh tahan juga kepantasan menaip saya.
dan shamrin tu mmg penyanyi favourite saya

-aimmee

Hazelsyd said...

w'salam aimmee,

sihat2 jer alhamdulillah..harap2 u pon sihat2 juga..

u pon try test typing tu eks hahaha and boleh tahan kepantasan? ahaa sure cekap u nih!

wahh so he's your favourite eh? same here!! ok jom kita rebut dia nak?? hahaha

Anonymous said...

boleh jer rebut. saya single, jadi kemungkinan saya menang tau.. hihi

saya sihat2 alhamdulillah

-aimmee

Anonymous said...

boleh je rebut tapi kemungkinan saya menang tau, saya single! hihi

saya sihat2, alhamdulillah

-aimmee

Hazelsyd said...

aimmee,

hahahaha amboiii!!