Saturday, May 5, 2012

Kisah bersalin - final

So aku stay kat hospital tu till monday..4 hari sumernyer kat situ. Petang tu dah ok..tak la rasa sakit2 sangat kesan operation tu sbb painkiller ada diberi..cucuk kat water drip tu so bearablea la. Bangun nak ke toilet terkemput-kemput. Baby nurse yg jaga tp kita boley request utk baby stay ngan kita at any time. CUma tido malam kat nursery..so masa kat spital tu masa first 3 days tu byk nurse yg jaga bagi susu and all. Aku start breastfeeding masa hari kedua..Main blasah jer aku taram breastfeed dia hahaha my very first experience in my entire life. It went well...tp masa tu susu tak banyak kuar....tp colostrum tu dapat la kat baby aku. Visitor datang jugak..sedara mara and kawan...Rektor tpt aku kejer pon datang jugak visit. Aku mmg sms kat dia beritau OT and selamat deliver.
.
Tapi tido kat spital tak mau lena laa..rasa macam takot2 pu;lak entah kenapa. Amran tido kat bawah kat toto..aku mmg sedap la kat katil tu tp tak baper nak lena..so malam akhir u aku mintak amran tido sekatil ngan aku hhaha sbb not good feeling. Rupa2nya baru tau mak aku kata dalam pantang kalau ikut org tua, duduk dekat2 laki bini pon tak boleyyy hahaha mana tauuu...
.
Apa lagi nka citer eks kat spital..tu jer la kot...

No comments: