Wednesday, June 10, 2009

Univ & O*pera house

Semalam laks, we both gi ker uni..bawak ina meronda the univ. Pusing2 la lebih kurang kat uni tu for pictures. Lepas tu just lepak2 jer kat cubicle aku tuh..aku bawak laptop ker school utk minah tu guna. Sempat kenal ngan few of my colleagues....bernardo, chris, paula, margot, nadia among others..owh yea, my sv & paul as well sbb terserempak kat tengah jalan. Bernardo idak ler frenly sgt smlm sbb member tgh kalut bz prepare for his presentation yesterday. As he quoted to ina smlm .."usually i'm nicer" cetttt.

Then petang balik umah..owh yea..smlm punyer ler sejukkkkkkkk. Masa nak kuor umah smlm minah tu tanya aku, weather ok ker harini and aku tgk2 matahari terang benderang so aku kata, should be ok takyah jaket dah la sbb dah pakai sweatshirt gitu. Baju tebal. Sekali....masa on the way berjalan ker school pon dah ketaq sejuk....masa nak sesi fotografi around the uni laaaagiii la sejuk sbb surrounded with buildings and all, so mentari tak baper nak kena hahahaha merasa dua2 ketaq smlm! hahaha baru minah tu rasa camana omputes rasa that is, dok berjemur kat tgh panas which tak panas pong!..Kat opis aku tu mmg ada jaket blazer tu tp tak tebal pong.. so bagi dia bawak shawl aku tu jer ke mana2..sian sgt aku tgk dia ketaq sejuk...tak biasa laaa kata kannn hahahahah..aku sejuk gaks, tp sejuk ala2 immune dah laaa hehehe....so issue kami duaorg smlm, dia asyik2 bebel kat aku pasal cakap takyah bawak jaket, trauma tuh! hahahaha

Bila dah kat umah smlm, aku tidoq se-round dgn heaven skali mentara minah tu tgk dvd...then syamil sms suggest gi tgk vivid *lights exhibition* kat opera house. Masa besday darwisy kelmarin si erin & shah ada ajak gi..tp kami tak join..kenyang sgt makan so ngantuk kekekeke..so bila cakap jer kat amran, of kos la member tu nak gi.

Kami ke harvey norman, bondi jn dulu sbb amran kata colleague dia kata ada sale sakan kat situ so since HN ni feveret place dia, dia nak gi aa tgk. Tapi nothing really extraordinary lah pon smlm. So after that kami ke opera house....cari parking ajer dah setengah jam pusing2 sampai gps tu dah macam surrender jer nak guide kitaorg! asyik degil melawan kata dok ikut jalan lain dari yg dia dok habaq hahaha. Kat opera house, dipancarkan cahaya yg ada macam2 corak and bertukar2 sokmo...tu jer la..and...sejukkkkkkk..icy cold wind..anyway, disebabkan trauma di siang hari, kami dok pakai 3 lapis dah plus jaket memasing...amran jer toksei gitu..ala2 macho-tahan-sejuk-tp-lepas-tu-dia-pun-ketaq. hehhe. Lepak2 kejap then we all pon chalo...

Okesss daaaaaa.

6 comments:

Anonymous said...

oooo ko kenalkan ina kat bern aku yaaaaa. sib baik bern setia kat aku. buat2 derk je kat ina tu. kekekkekekekke.


DL

Hazelsyd said...

DL!

hahahaha gelak aku baca!

dia setia sbb nyer, aku dah pesan awai2 kat bern tu...supaya ingat DL di hati! *aku pesan dalam bahasa melayu laaa tapinyer* kekekeke

okess harini kami nak menyongket lagi nih

teesh said...

hei love...

hahahha ketaqq?? gegaqqq tak??

best ek nyongket.. anyway, have a nice time!

kim salam yr twin!

*meh i hug tolong panaskan badan, meh...

Hazelsyd said...

hey love...

hehehe ketaq plus gegag gaks la lebih kurang hehehe

nyongket mmg besh u, blajaq jaaa malaih hahaha

okeh, meh hug i lagi meh..lama2 sket! hehehe

mak hayams said...

tudiah sempat lagi tuh nyah.. ke Opera katanya..

ehh tapi besh apa shejuk2.... meks soka kaedahnya.. idakler berpeluh tiak nak menyongket kans..

*nyah.. kaedahnya aku kerinduan tak hengat neh... sob2*.. sekian luahan hati maks.. motiff tak

Hazelsyd said...

Bat,

hehehe yer ler..tp kalau dah sejuk sakan kan..heheh

mu rindu kat aku ka nih? of kos la kannnn....dah ko habaq kat sini...

meh aku pong nak luahkan perasaan yg terpendam selama seminggu nih!

i missed u so much too! nanti kita kaver balik chatting kaw kaw tau!