Monday, June 8, 2009

Ucapan

Semalam attend yanie's darwisy's birthday party...dalam ingat tak ramai, ramai gaks tu hehehe....dia buat laksa...besttt!

Okay...harini si minah changlun tu sampai...excited aku nih! dengo citer dia bawak ber-beg2 gossips to share! hahaha...tp dont worry, i'll think wisely before sharing my gossips! hehehe anyway, satgi kang nak bersiap gi amik dia kat airport la nih....plannyer harini nak membihun sup ayam and also nak bawak dia ke watson's bay/the gap kalau cuaca mengizinkan. Ni lepas amik dia kang, gi mengopi kat krispy kreme dulu. See? program makan mendahului segala plan kan? haha..actually aku tak buat apa2 plan nak kemana pong lagi ngan dia nih...sbb hanya seminggu ajor and all working days..and also kebanyakan tempat dia dah gi last time... so mungkin lah aku aku bawak dia gi centennial park kot no? hehehe merasa datang sydney utk berjogging semata! hehehe. Well haritu dia kata takyah gi memana pong takper, nak lepak jer umah aku coz she loves randwick, my place nih...tup tup baru2 nih dah perosah aku buat plan laks dahhhhh...bawak melawat univ aku nih harusss la tuh. so see how lorrr..

ermm..amran dah excited pasal nak balik mesia nih....skrg nih tiap hari dok say out loud kat aku countdown sampai departure...aku? hehehe to be really honest, taklah excited lagi...not yet, entah kenapa. Mungkin membayangkan sblm aku cecah date departure tuh, kena siap keroje segala bagai dulu kot...mungkin juga membayangkan yg aku akan sibuk ke hulu ke hilir and masa utk actually stay put hanya sekejapan cuma jer kot...maybe....anyway, bila sesekali dapat offline mesej dari si kakak.."dee, dee balik bila?" atau "dee tengah buat apa? tak sabar tunggu dee balik.."....huh, teruja jugak lah jadiknyer aku..tp meruntun jiwa oooo dapat offline mesej sebegini dari budak nih...

Aaaanyyywayyy, nak wish birthday wish to my dear brunei gurl friend..

Eva dearest,

Happy Birthdayyyyyy.......happy always yach!!
Thanks & appreciate the time spent with me, walaupon se-sekejapan cuma..
Love u and loved the memories, always...
So, here's a cake that i specially ordered for u, my dear...i ordered from sheraton hotel tau jgn memain! hahaha...ivory gateau cake heheheheh *tinggalkan i sepotong eks?*


Okesss guys...selamat kembali masuk opis to DL and Bat, u guys wont believe how much i have missed u! See u guys later..

Love u all.

daaaaaaa.

8 comments:

makhayams said...

tudiah maks terharu nyah.. siap rinduan maks kaedahnya.. *meh maks nak feluks with all kasih sayang*..

n kim salam kat Linn taw..

teesh said...

hi love,

just wanna say, i mish yew!!

*tak sempat baca lagi, gotta run! later eks..

hmmm.. nice cake, btw!!


hi batt...

Anonymous said...

Happy Birthday Eva!!!

Hai nyah. mak rindu padamu juga!!

Twin ko dah sampai ke? krem salam kat dia ya.

DL

Hazelsyd said...

Bat!!

meh peluk with kasih sayang meh!hehehe

Hazelsyd said...

hey love,

missed u too and u know that, dont u?

take care!

Hazelsyd said...

DL,

ha ah dah sampai..ok akan kusampaikan

sonok ker jenjalan nyah??

Anonymous said...

salam H darl ... hugs dear tight

love u too and lara and teesh and all ...

H ... susah2 je u ni but thanks for remembering. dari sheraton pula tu ... hehehe .. but really dear u dont have too. sayu i tau ...

thanks for the cake. its lovely.

hugs tight ... sob sob


eva

Hazelsyd said...

w'salam eva darl,

lorrr..awat sayu and sob sob laks nih? takat tahun ni, i ingat laa..tahun depan taktau la lagi hehehehe

dah dah..be happy always, ok?