Thursday, June 4, 2009

Giusto selo fidi di

Hrmm...apa nak citer harini eks...

Sometime 2 weeks ago ada catch up sembang ngan my ex roomate masa kat uni dulu..lama dah tak sembang ngan dia.. oh well, dia mmg ada online tp memasing ngan hal memasing..so haritu bertegur sapa this and that...pehtu dia update her stories and all....then to my surprise tetiba dia kata she's a private person now.. not really trusting dah..aku kata pasal apa? so dia citer2 la one big incident that changed her perception on trusting & not trusting issues...hrm..tu lah kan..incidences that make ppl change. As for my case, setakat nih aku tak penah la ada such bad experiences lagi, alhamdulillah..*eh ehh ada kot hehe* tp taktau lah belakang aku....anyway, in most cases i try to take precautions based on what happened to people around me. We never know people kan...

Citer lain laks? hrmm.. smlm tu mmg wendu gilos kat si bat *cehh sure pasan minah nih nanti kalau dia dig archive ni kang hehehe*, but mmg yer pon. So aku baca la balik ym chats aku ngan dia...mmg gelak sakan2 sengsorang smlm hehehe so then i decided ym chat aku ngan minah tu aku takmo delete lah..nak simpan jer, otherwise normally aku delete jer buat springclean. Tu lah kan, ada memories yg kita suker nak simpan walaupon tak semestinyer all good ones, ada laks yg kita kalau boleh suker nak delete ajer walaupon tak semestinyer all bad ones...apa2 pong to me, yg dah lepas tuh mmg lepas.

Okess daaaa..owhh on a different note, satu paper should be done by today!! yeayy err..should laaaaa haha should baru dah nak yeayy hehehe tinggal nak final read jer lagik then submit pada sv for his review.

daaaaaa.

14 comments:

mrL said...

beb...

tajuk tu apa maksudnya?? bahasa aper tu?

Hazelsyd said...

mrL,

tajuk tu? hahahaha cariiii la sendreyyy hahaha

teka teka teka! hehehe

mrL said...

err.. "Giusto selo fidi di"... en.guisto (italian?) main cello pakai lidi..?

Hazelsyd said...

mrL,

hahahahah
ko ni kannnn kreatip tau! kekekeke

mrL said...

hehe..mesti ko dah terbayang org main cello pakai lidi ehh..

wa dah jumpa..something which says about "just trust..." ??

Hazelsyd said...

mrL,

wowww hahahah rajin nyer ko godek2 eks?? terpegun aku! hehehe idak kalu, aku nak email ko nak bagitau jer dah.. takut kang tak lalu makan laks kan hahahah kidding beb!

tak complete tu though..

Anonymous said...

H, mi restano le lagrime...


Bok D

Hazelsyd said...

BokD!

tu diahhh hahahaha mai dahh hero koboi cakap spanish + utagha! hahaha

mrL said...

H, apa yg complete nya tu?

Hazelsyd said...

mrL,

hehehe
'just trust me'..

tp bila terbalikkan dia kan, tak dapat sebijik camtu lah ..ntahhh ni la org yg tak reti bahasa buat heheheh

mrL said...

ok..beb..i trust u.. u kelentong pun, wa pcaya nih..haha

Hazelsyd said...

mrL,

ehh tak main laa kelentong2 tau.. jgn main tuduh tuduhhhh hahah

so, trust me eks? hehehe

mak hayams said...

memang maks terharu nyah.. sob2..

Hazelsyd said...

Nyah,

eh mmg betul tu tau nyahh