Tuesday, April 27, 2010

Citer kemarin-kemarin

Semalam cuti public hols sempena anzac day (ie hari pahlawan kat ostolia) hari ahad haritu. So lepak2 jer la....keje pon tak baper nak jalan hihi tp menyongket jalan ada lahh hehehe alah window sopping jer. hehehe...gi kedai2 parts kegemaran si amran.....gi beli headfon utk aku..sbb tak baper favor guna earphone tu...pehtu terserempak laks ngan adik undergrad tgh beli laptop kat harvey norman...sembang2 camana tah aku terkuor citer aku nyer netbook takdak microsoft office and nak kena beli laks ...that's y it was cheap when i bought it last time, doesnt come with it and masa tu ingat ada simpan cd installer dia, balik umah cari2 takdok! mana simpan taktahu hihihi.....luckily he offered to install it for me as he has the installer huhuuuu....esok2 nak gi umah dia bawak netbook aku...tu lah kadang2 mulut ramah tamah nih ada gunanya gaks kan?? hahahaha

Btw, satu conference yg aku look forward, dah open invitation to submit papers..hehe ditunggu2 sbb kali ni kat new zealand, harussss la meks bersemangat kan nak submit paper hehe huhuu (dasar ada maksud tersirat! :P). So targetnyer nak anto satu paper, where the dateline for submission is end of june...kena go for it if i wanna go on another paid vacation (meaning, to get sponsor to present paper lah)...kalau accepted lah paper aku tu, and kalau dapat bajet gaks la...doa2 kan lah yer moga aku dapat capai 2 menda ni; submission & accepted and budget tentunyer.....tq.... lagipon ni mungkin last chance aku utk present paper at international level..lepas ni dah balik nih entah lah boleh dapat peluang utk present paper kat obersea agik ker dak dah......ikut rezeki, ikut luck.

Pehtu kan, aku dok pelik naper la sampai harini tak dapat2 agik tutorial aid dari lecturer in charge utk minggu ni (which is tomorrow)...cek2 email takdak...then cek2 course outline, roper2nya takdak tutorial minggu ni sbb senin smlm coti yippieeeee....hehehe

Pehtu kan, malam tadi aku mimpi hantu tau....huhhh...the mimpi was so scary!! tp aku tak ingat dah apa aku mimpi tuh hehehe yg pasti aku terjaga tgk jam kol 12am jeng jengg jenggg...tengok2 amran lom tidoq...ada kat depan tgh tgk tv....aku pon gi lah ngadu kat dia..(dgn suara ngada2), ' ija mimpi hantuuuuu...' and dia?? he laughed at me!!!!! cessssss teruk taw dia bukan nak simpati!! hahahaha

6 comments:

mak hayams said...

ermm.. kalo mu cakap mimpi Horatio agaknya mau Amran amik perhatian tuh.. hiks..

wah NZ yach.. *tambah jeles neh*..

errkk.. peramah erkk???

Hazelsyd said...

nyah,

erkk mimpi horatio?? eee tak bestnyer heheheh

ha ah NZ, doakan aku eks....

peramah skali skala jer..ihikss..

Sofya said...

salam H..

mimpi antu eks?..
tk per ....tk per...
janji jgn jd antu...hiks

Hazelsyd said...

w'salam cikya,

eh ehh cikya laser taw!! hahahaha

idaklah cikya..insyaallah saya cuba jadi manusia berguna di kemudian hari hahaha :P

sapalah lagi said...

miss u so muchrooms.. uhuks..

Hazelsyd said...

nyah,

missed u so much too..