Sunday, April 25, 2010

Merenung

Aku skang nak tuko sket working environment keje aku....plannyer nak wat writing kat umah jer..except for days yg sv nak jumpa aku or ada hal urgent kat school..or ada nak kena revisit data aku ngan software yg aku tak donload kat laptop nih or on tutorial days...see how it goes....last week try wat writing kat umah, ok jer tengok....desup2 laks idea turun....tapi dua, tiga hari ni tak baper mari laks dah haha tu lah dia....idea nak turun ni pon cam rezeki gaks....ada kalanya, senang jer nak nulih....tp ada masanya laks walaupon dok sunyi2 subuh sepi'i tu...habuk pon tarak ataih kertas word document aku tuh..terkulat-kulat la merenung screen laptop...haihh...doa2 segalanya dipermudahkan utk aku....

6 comments:

hana said...

yup, adakalanye mata merenung ke screen, jari dah kat keyboard tapi tak tekan2.

adakah itu maknanye ilham tak datang2? tapi kalau camtu je for the whole day, tak ke rasa nak nangis?

aku merasainye di sini...

mak hayams said...

ermm.. meks merenung gaks lappy meks ani.. tapi tekan memacam deh.. camne tuh???

Hazelsyd said...

hana,

tu lah dia nyer...ada hari bagus, ada hari tak bagus....time high spirit tu, pulun kaw kaw buat kejer..then perhaps u can afford a little relax on those days yg tak baper productive..

all the best na! kuatkan semangat!

Hazelsyd said...

nyah,

hahaha nak riakkkk gaks tu heheheh

Mimi said...

yup, mi doakan kak ija, mimi n semua kawan2 kita akan settle phd dgn cemerlang, gemilang n terbilang... aaamin...

Hazelsyd said...

hi mimie,

apa kabar awak? sihat2 ker? hopefully sumernyer sihat2 la yer..thanks, sempat gaks singgah dalam sebok2 tu eks....

thanks for your doa...dan yeap, kak ija doakan awak nyer study and data collection process tu berjalan lancar yer..amin amin..