Saturday, November 26, 2011

Selamat Tahun Baru Hijrah 1433

Harini hari terakhir tahun ni....esok bermula lah tahun baru dalam kalendar islam...
.
Hidup aku jugak berubah banyak dalam setahun ni....the ups and downs and the challenges...all of which i believe are to make me to be a better person.
.
Apa2 pon, aku bersyukur atas segala kurniaanNya selama ini....ada hikmah dan aku redha atas segalanya. Semoga dosa2 aku pada tahun ini dan sebelumnyer diampunkan Tuhan dan semoga aku diberi cahaya hidayahNya untuk berada di jalan yang benar pada tahun baru ini..
.
Semoga aku berjaya berhijrah kepada kehidupan yang lebih baik dan diberkati Allah....dan dapat menjadi muslim yang lebih baik dari tahun2 lepas....
.
May the new year promises better luck, fruitful opportunity and bright future for me and my family...
.
Selamat Tahun Baru Hijrah! Let's start a new and blessed life!!
.

No comments: