Tuesday, November 29, 2011

Wonderful weekend

Weekend Awal Muharram baru2 ni was a splendid one for me! Tak pegi mana pon....plan asalnyer nak ke Kelantan...tp sbb banjir and hujan kat sana, terpaksa pospon....Ingatkan nak la makan macam2...beli kopok lekor and all....and also jenjalan pasar khadijah and rantau panjang...tp hrmm...kita hanya mampu merancang...Tuhan juga yang menentukan segalanya.....Maka meks redha tak dapat gi...
.
Jadi dok umah jer...kemas2 umah, relax se relax nyer...syokkkkk betul...syok sbb spend quality time with my husband. Hari sabtu tu kuar jugak gi shopping mall, dia ada nak cari kasut kerja dia...aku pon shopping seluar maternity...maklum laaa seluar jeans sumer ketat2 dah. In fact, cuti kemarin dah susun jauh2 ke dalam dah jeans2 tu means tak pakai la kot buat masa ni.
.
Ahad tu pulak...lepak2 jer kat umah...golek2 lama sikit kat katil...bliss! then buat bihun sup ayam...lama betui tak buat bihun sup ayam...ingat dalam kol 3 gitu nak kuar...tp penat la pulakk..so kensel..so dok lepak jer kat umah rehat2....
.
Isnin tu kuar kejap gi ipoh parade amran shopping2 then ke greentown mall aku cari jubah2 utk pakai dah. Aku nyer baju kurung kain dia dah ketat2 jugak some....and aku tak rasa at this stage aku nak beli lagi baju maternity byk2 sbb nanti lepas bersalin tokley pakai......nanti kot2 la 8 bulan or 9 bulan perot besar betui baru nak beli baju maternity sesikit....other than that, aku nak beli stylo nicey long dress jer yg boleh dipakai ke kejer and function and lepas bersalin nanti boley pakai lagi.
.
Harini??? kejer lorrrrrr. Anyhow, i had wonderful weekend la spending time with husband. Lama jugak kitaorg tak cuddle2 up together masa siang2 weken sbb asik adaaaa jer hal....ke sana sini kenduri and so forth. Bliss la previous weekend...
.

1 comment:

sapalah lagi said...

amboiiiii *mode jeles aku ne*...