Monday, March 31, 2008

Hibernate yg tak berapa nak menjadi keh keh keh

yer betullll.... blog dan saya tak dapat dipisahkan hahahaha..


Neways, dalam aku dok bertapa sat (konon2nya lah).. macam dapat ilham gak lah nak menulih2 ttg apa.. slalunya kan ..dalam citer dulu2 tu kan.. bila org g bertapa..depa gi menimba ilmu and balik bawak ilmu tu untuk disebarkan (hiks! betoi ka? hahaha) .. erm.. tapi.. dalam aku dok ada idea2 apa nak tulih tu.. terencat lah pulak hehehehe...


I dont know.. i just feel so down at the moment and depress a bit * a bit jaaaaaa*.


So, nanti2 lah aku sambung eks.


Btw, assignment yg aku hantor last Thursday dah come back with the marks. High distinction heh heh heh...alhamdulillahhh syukur.. kena ada usaha yg lebih lagi nih.. uhukkk tak sabonyerrrr nak sampai ke June!

4 comments:

AppleB said...

akhirnya dpt gak masuk sini, setelah asik terlupa nk ckp kat delinn mintak ko add kan aku heheheheh.

jgn depress2 tak elok utk kesihatan :D

Hazelsyd said...

owhh terharunya iza, jenguk gak ko kat blog aku eks ( dah sah sah la kan sbb aku tak invite earlier haahhaahha)

Thanks!

Unknown said...

ja,

marketing myopia tu aku pernah baca masa MBA dulu. kelas prof. khalifah.... masa ko guna tak?

Hazelsyd said...

yer hana,

aku guna marketing myopia gaks amsa prof khalifah.. tp nak tau dak.. masa dulu, aku boleh tak tangkap pulak apa moral of the story of that artikel hahaha.. sungguh lah aku ni konsentrate langsung kekeke.. tp... now ni baru nak terkedek2 memahamkan hehehe..
Rasanya lepas2 grad nanti, aku akan ingat kot apa dia gist of mktg myopia tu..