Wednesday, March 11, 2009

Cakpong, cakpong..

Semalam dapat satu good news dari one of my good frens yg dah sekian lama terpisah....dia akan melangsungkan hari bahagia dia tak lama lagi...walaupon dia tau, aku nih jauh..dia jemput gaks la aku...i'm touched...so, congrats!! tahniah! mmg berita yg membahagiakan indeed for i've been waiting for this kind of news to come...dalam happy-happy tu, terselit gaks rasa sayu sbb tak dapat menghadirkan diri ke majlis dia....sbb mmg dah berniat dari dulu2 lagi nak datang ke big day dia...to be there with her, to be there for her...tp tu lah kan... kita hanya mampu merancang ajer, Tuhan juga yg menentukan segalanyer....so..takperlah & dia pon memahami.....dapat kad pon jaaadiiilah kan...kad pon lom buat, yer? hehehe....i'll just wait for the photos ajor lahhh...congrats again to u! i'm so happy for u...

..dan to Wa, thanks for that song..very lovely and i love it so much! jarang2 dapat song dedication, gini lah laku nyer hahahaha

..dan untuk seseorang yg tengah weng weng dan fening kepala termangu tuh...hehehe percayalah...percayalah pada kata-kataku ittew hehehehe...i feel it strong in my heart occay! huhuuuu.....

..and last but not least, i'm praying for the best for myself...and the best for all of you, my friends out there..

Wokesss daaaaaaaaaaaa.

12 comments:

Anonymous said...

untuk maks tadak ka weii???
maks nak emolah ginih.. *terus neh maks kuis2 ujung kasut maks*

Hazelsyd said...

Bat,

hehehehe untuk mu, hat tu hat yg last skalik tu laaaa

aiii aku siap dah customize kan dedication kat blog mu smlm lagik tau! huhuuu

Anonymous said...

sajork nak mengada2 bleh giteww.. *nak bermanja2* huhu

Hazelsyd said...

Bat,

hahahaha tau, tau tu nak ngada2 laa tu heheheheh

meh sini meh ngada2 ngan aku...*icon aku tengok ko, ko tengok aku* hahahahaha

Anonymous said...

huu...huu...

adoi la...sgt terharu la kak ija...

a special entry for me :`(

thank u very MUCH kak ija :-D

p/s: bg bunga ----;-<@ :)

Hazelsyd said...

Dear u,

hehehe thank u for the bunga dearie...u take care ok!

Anonymous said...

weng weng aku .. ko tak tau kan? tak tau kan? kan? ya la .. siapa la aku. *koyak2 tisu*

DL

Hazelsyd said...

DL,

muahahahahaha

*icon amik penyapu, terus sapu sampah..hisyy saper ler buat sepah nihhhh* hahahahahaha

**sebenonyer nak ngelak tak reti nak menjawab hat nih, bagi dua2 tangan.. garilah aku** kekekeke

DeLinn said...

sapa yg nak kawen tu? ina murni ke?

Hazelsyd said...

Na,

bukan...

cekputeh said...

Ur Welcomeeeee!!

*Hugs and Kisses*

Hazelsyd said...

Wa,

heheehehehe

*hugs u tight!and kissess too!*