Wednesday, March 4, 2009

Wahhh

Sambungan dari entry semalam tuh...school nih pon terima a few research students jugak..depa nih datang time first semester kan so quite a number gaks intake nyer...ada dua tiga of them yg aku dah jumpa dan kenal..while the rest hanya baru takat senyum2, exchange 'hi and bye' dan 'how are you' jer..salah sorang new student yg aku baru terserempak, si fabian..wahh sweet sehhh orangnyer hehehe tp lom sempat berkenalan dari mana, study menda dan soklan2 yg sewaktu dengannyer...so, meks busy okeh lepas nih menjalankan tugas-tugas tutoring untuk student-student baru nih wah wah wahh heeheehee...

owh btw, aku baru pasan eks.. dalam banyak2 bulan..bulan mac ler yg aku takder kengkawan rapat yg sambut besday.. saper besday bulan ni angkat tangan!! bukan aper.. schedule besday bulan mac aku nih kosong sangat..so nak isi ler...jgn salah sangka kata aku nak bagi hadiah laks..ingat pon lom tentu hehehehe

daaaaaaaaaa

19 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum

kim salam ngan fabian tuh
hahahahahaha...

Hazelsyd said...

W'salam fudh,

amboi amboii amboiiii

aku pon baru nak mencari peluang berkenalan ngan dia tau..ko dah nak soh kim salam eks?? where got road one!! muahahahha

Anonymous said...

buat darlinglara aka embun

ilham kirim salam

dia rindu banget ngan semua halolander

buat halolander yg kenal ngan 'nhk',
mak nhk ada kat hkl sbb sakit kaki sebelah kanan
dah 2 minggu
sama2 la kita doakan agar mak nhk cepat sembuh dan moga2 nhk bebanyak bersabar
amin

Anonymous said...

bak mai sini no telefon fabian tuh
wa nak caling2

heheheheheheee

Hazelsyd said...

wehh apa nih naik notis iklan tanpa tanya tuan ghomah nih?? bayo la weii mana der iklan pree pree nih hahahaha

Hazelsyd said...

moh kita sesama doakan moga mak nhk cepat2 sihat...amin..

Anonymous said...

hahahahaha....

masuk akaun bank nko
nombor a/c: 555

Hazelsyd said...

Fudh,

tu diahhh nak no tepon eks?? ini sudaaa lebeyyyy hahahaha

Hazelsyd said...

kekekekeek

Anonymous said...

wa tak tau nak hebahkan kat mana lagi

no tel darling wa tak ada
ngan ilham pon wa message kat ym dia jer
pagi tadik baru wa tengok

Anonymous said...

jom bekfes...
wa lapo lah

wa belanja nih
meh la cepat




org nak belanja takmo plak

muahahahahahahaha

Hazelsyd said...

Fudh,

takper takper, ni bulan aku berhati mulia sikit..so aku buat charity jer bulan nih hahahahaha iklan la aper-aper pon mentara aku berhati lembut nih hahahahaha

Hazelsyd said...

nakkkkkkkk... aku makan biskut kering jer nih tauuu ciaannnn kat aku!

wokeh, roti cotek satu! *haa merasa tak paham apa ittew roti cotek kan??* kekekeek

Anonymous said...

maks bulan teega kaedahnya ..
*mu tak tau erkk??*..


*tgh tongkat dagu tunggu adiah*

Hazelsyd said...

weihh Bat!!

mu bulan 3?

idak aihhh ko bulan 5 kan??

Anonymous said...

ya ka bulan 5 neh???

bukan maks tetiap bulan birthday maks *matilamakssss*...

ehhh besh laks dengo Kenny G neh..
*layannnnn*

Hazelsyd said...

Bat,

hahaha mmg bulan 5 laaa kekeke cubaan yerrr

haa best kan lagu2 dia nih..layan ajor dehh

Anonymous said...

ko tak ingat bulan 3 tak pe. aku tak kisah. jgn ko lupa bulan 4 sudah. aku kisaaahhh. muahahahahahha.


DL

Hazelsyd said...

Weh DL,

mana mungkin aku lupa hehehe erkk insyaallah tak lupa.. ko nak aper in april tu kang? sydney opera hse? sydney tower? sydney bridge? orang sydney? heheeh cakap ajer..aku sediakan utk ko hehehe *matilahh menabur janji2 palsu* keekkeke