Friday, March 27, 2009

Letihhh..

Adoiiiii...letih laa....skrg nih tiap khamis and jumaat meks pakai heeled shoes ke school..cewahhhhh hehehehe...bukan aper, dah lama tak berkasut-kasut tinggi bagai nih hehehe sakit gaks la kaki..sbb dah biasa ngan flats and walking shoes ajor selama nih...pehtu, letih jugak mikirin baju & seluar slack formal/separa formal apa yg nak dipakai bila tiba hari khamis and jumaat nih iskk...yerlah, aku bukan ada byk collection baju yg paling tidak pon nampak separa formal kan...selama nih dah biasa ngan jeans aku tuh and tshirt sempoi aku tuh ajor deh hehehehe..tapi aku cam malas la nak beli-beli baju nih..ermmm tp tgk la camana nanti...

Semalam tah camana boleh ter-energetic laks boleh stay back keje sampai malam kat opis nih.. kol 9.30 gitu kot baru balik huhuuuu dah berzaman dah tak begini kekdahnyer....takper i thought, mentara ada semangat, ada kederat, mata tak ngantuk....layannnnnn jer.. dan esok jadik maleh balik kang, awal jer aku balik umah...even si bernardo pon balik lagi awal dari aku smlm, siap bagi reason lagik member ngantuk banget and chris ada situ peneman *dia tau aku penakot gaks tinggal sengsorang memalam*...then, tinggal la si chris ngan aku.... si chris ni new student kat sini..duk tpt kun ying dulu tu...so, mlm tadi aku pesan la kat chris kalau nak balik kang kabo so that i'll be alert aku tinggal sengsorang memalam kat sini nih kan hehehehehe...kekdahnyer....time aku nak chalo tuh aku tgk dia pon packing gaks nak chalo..rupanyer dia pon kata tak baper nak berani tinggal sorang sini hehehehehe....

ok daaaa.

16 comments:

Anonymous said...

10x la die intai mek..

suda balik ke mek ni..kekekke

Anonymous said...

takper if nak catwalk bagai maks voley ajarkan huhu...

NONIE AZIZ said...

maks bleh tolong letakkan buku kat atas kepala ko noks...yelahkan...utk memantapkan catwalk ko tu..kalau pakai kasut tak dak tumit tinggi ni besanya jalan macamana pun harus tak tergelincir...ni pengalaman maks noks...asal pakai kasut tinggi memanjang teglincio...hahaha...

ko nak buku tebal mana noks...maks nak gi cari kat kedai buku ni...

Hazelsyd said...

Yatz,

hehehe idok ler gittew kan... dia mai skali jer buat-buat sembang on this and that.. tetiba tanya kak ija kol baper nak balik, boleyy? hehehe

Hazelsyd said...

Nyah,

nak ajor catwalk eks? tenkiu noks! personal tutorial tau...and free of charge tau!! errr kasut saiz aku, mu tolong rembatkan utk aku online boleyyyy?? hehehe..you are my fren kannnnnn hehehehe

*mula nak merapu dah tuh hahahaha*

Hazelsyd said...

Nonie,

aiii tergelincio ajer kome yer..hehheh

mu tolong belikan buku majalah australian women's weekly noks *matilah kena datang oz beli kann hahaahha*...tp bukan nak buat letak atehh kepala, meks nak baca hahahaha *amik kesempatan org nak banjer buku kannnn*

Anonymous said...

sokmo nak free sajork ley??? tapi takper mu sekadar kasut nak gi menoreh bebila maks bley kasik huhu..

*angkat kain n cha aliff buttt*

Hazelsyd said...

hahahaahah ampessssss!

Alinlai said...

ada keliwon gak ke kat situ ;
) hu hu hu

Hazelsyd said...

Alin,

hahahaha takder lah...aku nih takdak keliwon pon ketaq gaks kalau memalam sengsorang hehehehe

yg si chris tuh, sbb dia newbie kan so maybe belum biasa lagi hehehee

Anonymous said...

hazel, akak nak pi sydney bulan 6 ni. tapi i tak tau u uni mana. boleh ke nak jejak kasih. boleh tlg bg tau hotel murah2 dekat satu uni ni. he he mula2 tu i ingat u kat melb. tp paper blum start tulis pun lagi ha ha

kak tenah

Hazelsyd said...

Kak tenah,

boleh boleh nak jejak kasih..when's the date like and which univ btw?

paper belum tulis yer? hahahaha hopefully u'll able to write that paper and accepted! be prepared i sure nak tanya banyak menda tips on studies ni kak tenah! hehehe

tentangseseorang said...

cuba pandang belakang...

apa tuhhhh


ehehehehe

Anonymous said...

Ija,

All the best for tomorrow ya

-feat-

Hazelsyd said...

Ady,

at the moment kat belakang ni pintu bilik heheh

Hazelsyd said...

Faizah,

Thanks!