Tuesday, March 3, 2009

New semester

The new semester dah mula...so..penuh lah balik ngan students...riuh rendah..kat level aku nih pon ramai dah bebudak ke hulu ke hilir gi bilik lecturer2 depa..tapi idak laks aku nampak ramai lagi lecturer nyer....sebab class will only start next week so perhaps masih dalam mode cuti lagi kot depa....kat library lawn, quadrangle lawn pon meriah dah ngan bebudak melepaks ngan laptop memasing, dgn buku memasing ataupon mengelamun sendirian.....how time flies eks...new semester, end semester, then new semester again and end semester again and on and on and on...at present, sedar tak sedar...dah sampai ker first quarter of the year already sedangkan rasa baru jer buat new year resolution haritu.....adoiii.....how time flies....

daaaaaaaa

29 comments:

Anonymous said...

sile bergerak dengan lebih pantas.
ahahahahahaha

Hazelsyd said...

Ady,

adoiii penatssss..tengah gerak slow and steady nih hahaha

Anonymous said...

assalamualaikum...


tu la pasal
asik makan limau jek
kan dah lemau
hehehehehe...




apa pon paper dah submit kann
syukur
alhamdulillah


p/s makan epal lak taw

Hazelsyd said...

W'salam fudh,

kekekeke mmg lemauuu la beb! hahaha

ha ah betui apa2 pon syukur dah submit...

epal eks? mmg ada pong kat meja nih....nak? nak? ada sebijik jer laa sowreyyyyy lalalala *mode kedekut nak belah dua epal tuh* hehehe

Anonymous said...

rasa dah lama tak komen.. *ada kena mengena tak??*

Hazelsyd said...

padan la rasa sunyi *ada kena mengena dak??* hehehehe

Anonymous said...

dot dot dot.. *adakah ada kena mengena?* keh keh.. den rindu nak blajor balik lah.. nengok mu mcm best je belajor.. den nak blajor bwk lori je kot.. muahahaha..

wadi nyer..

Hazelsyd said...

Wadi,

hehehe well, actually sonok gaks la belajor2 nih....cuma bila tiba time nak exam,...dan dan tu laaaa rasanya tak cukup tanah nak lari kannnn hehehehe

mu nak blajor bawak lori?? okehh den bagi moral support kat mu yer..common u can do it! hahahaha

Anonymous said...

kejap jer bulan 3 kan..bulan depan dah bulan 4..lepas tu bulan 5...tahun depan world cup..11 tahun lagi dah 2020..

Bok D

Hazelsyd said...

BokD,

hehehe u lagi mencepatkan keadaan tu bokd hehehe

but true, mmg cepat masa berlalu and....sedo sedo esok dah time i nak grad hoorayyyy!! hehehe

Anonymous said...

H, dah grad ya....tahniah dan hoorayyy untuk u..

Bok D

Hazelsyd said...

BokD,

hehehe tenkiu tenkiu in advance! u would be orang pertama lah yg congrats kat graduation i nih! kekekek berangan, berangan nih

**mana nak grad nyerrr..baru submit proposal tu bokd..bukannyer thesis hahahaha**

Anonymous said...

mesti grad punyer...ker u sajer nak buat tak grad... bio lelama sikit kat ostolia tu..hehe

Bok D

Hazelsyd said...

BokD,

hehehe insyaallah mesti grad punyer

hisyyy u nih! sajer jer tau! hahaha

suker dok sini setakat nih, tp memadai lah dalam period yg dituntut sajer kannnn hehehehe

Anonymous said...

baguih ler cam tu...deghoyan pun dah bebunge..

Bok D

Hazelsyd said...

BokD,

hahahaha haa moh kiter moh kekekeke

Anonymous said...

H... moh...duluan..

Hazelsyd said...

BokD,

okay, see u later

Anonymous said...

ok H bye..

Bok D

Hazelsyd said...

bye bye BokD

Anonymous said...

Assalamualaikum.

ko tau nork .. aku dah sebulan 4 hari drive kereta tak berlesen. tsk tsk tsk.


i miss u too ...


DL

Hazelsyd said...

DL!!!!

aku berayor mata nih rindu kat ko tahu??

Hazelsyd said...

DL,

ha okeh baru leh fokus kat ayat first ko tuh..

ayakkk lesen keter mati ker noks?? gi renew lekaihhh

aisehh bokd baaaaruuu jer balik tadi!!

Hazelsyd said...

ehh lupa nak jawab salam ko laks tadi..terus terjah peluk ko jer tadi tuh heeheehee

w'salam DL hehehe

Hazelsyd said...

aisehhh ko dah chalo yer nyah? okess laaaa len kali jumpa lagik eks..

Anonymous said...

masuk balik sat ni. meh terjah2 aku meh. pastu gomol2. pastu kissing2 ek. oooppsss.

hahahah.

wei ko sihat ke nork?

kat sini hujan lebbbattt. guruh petir berdentum dentum. buat aku semakin rindu padamu. aisehhh. kakakakkaak


DL

Hazelsyd said...

ehhh ko ada lagik??? wuhuuu

peluk-peluk, kizz-kizz!! kekeke

ujan lebat sana eks? sini paneh dah balik nih..well tp idak la teruk cam week haritu tuh..ok-ok jer la.. aku kat umah nih..nyambil2 perabihkan keje aku nih haa..jap gi nak dinner ler nih..

dalam kelaparan ini, membuatkan aku jua rindu padamu..*motiff dak masa lapo baru ingat kat ko??* muahahaha

Anonymous said...

aa motif sgt la tu .. time lapar je baru ingat kat aku. heran aku .. ptg ni walaupun hujan2 .. tak pulak aku rasa lapar. mungkin sbb asyik mengunyah je kut dari tadi. habis la ... kemana pegi diet aku. ala lantak pi dgn diet.

ko dinner kat luau ke mlm ni? krem salam ngan amran yo. makan kenyang2 tau.

aku blah dulu. nanti sambung beramas2an apa2 yg patut. hahahaha

DL

Hazelsyd said...

DL,

kami makan kat umah ni jer..ha aku sampaikan salam ko tu kat dia kang..ko take care ok!

see again later...