Friday, August 27, 2010

17 Ramadhan

Good news again for me, alhamdulillah syukurrrr.....
.
My paper for the conference has been accepted!! baru baca email...alhamdulillah.....so NZ, here i comeeeeee!! owh btw, haritu silap la..hehe..bila cek2 balik application for the fund yg dapat tu, ekceli terkurang 55 dollar jer dari yg aku mintak..lupa deh..hihihi..ha skang baru bley isi borang acceptance fund tu...dan juga kejer2 repair paper (based on the comments) serta recce2, research2 tempat2 di sana huhuuu..

13 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum.....

syukur...
alhamdulillah

fudhla

Hazelsyd said...

w'salam fudh,

alhamdulillah...

thank you fudh!! for your prayers for this one yea..

theblabber said...

congrats. murah betul rezeki..
jeles!

Hazelsyd said...

hi john,

tq! hehehehe...alaa jgn la jeles hehehe, your turn will be soon!

ibuk ratu dewi sumartijoyo said...

ehemmm...NZ yer. nak ikut bley??

lop u babe!

Hazelsyd said...

hi ibuk ratu dewi,

tu diahh..saper ibuk ratu nih? muahahaha adakah ini ibuk yg bagi resipi kuda tempohari??

hehehe lap u so much too babe!!

ibuk ratu dewi sumartijoyo said...

ya beneren.. emmangnnya gue yg kasi resep kuda itu kelmaren.

enak bukan??

bisa ngak ibu ikutin kamu ke sana?? NZ itu??

Hazelsyd said...

oo ibuk,

mmg maveles itu resip kuda kelmaren..sampei gue sakit perot deh!! hahaha *kiddinggg, ibu paham nggak ini? hahaha*

mau ikutin aku ke sana ya? ermm nanti aku mikirin dulu deh..muahahah

ibuk ratu dewi sumartijoyo said...

aduhh ngak perlu mikirin lagi dong. bawak aja beg kamu yg beser itu. gue bisa aja masuk didalam. bisa ngak?


*matilah dari fb sampai ke blog dok meroyan*

Hazelsyd said...

ibuk,

okkeyy bisa! hehehehe

Mimi said...

congrats kak ija! yeay..
p/s nak ikut jugak...

Hazelsyd said...

mimie,

tq dear..jom jom ikut hehehe...

sapalah lagi said...

tenung sekalian tabung... sob sob

anw tahnie nyah.. *hugs2*