Thursday, August 12, 2010

Birthday aftermath

Alhamdulillah...thanks for all the warm wishes at all avenues that i could be reached at. Ramai gaks kata best nyerr besday jatuh sama hari ngan first day of ramadhan...and personally, i think indeed my birthday this year is exceptionally special due to that very fact....moga2 doa kengkawan tu cepat dimakbulkan Tuhan dalam hari baik bulan baik ni yer...amin.. mak aku call gaks sehari awal to wish beserta doa2 dan pesanan2 penaja dia tu lah.....and thanks also to fudh for the call all the way from mesia...2 days earlier at that too..katanya tak baper sihat...sampai kena water drip apa, tgn kebas2 apa...check up on all those procedures, Dr tak dapat detect apa2...aku harap2 takder aper2 yer fudh dan aku doakan insyaallah ko akan sihat2 sediakalanya soon.
.
Semalam started going to school again just like i said i wanted to. Pi awal kol 7.30am gitu..sajer nak tuko2 angin blajo laks...ada member tanya berabuk dak meja kat school hehehehe dak jugak la sbb mmg ada cleaner datang seminggu or dua minggu skali clean vacuum and all. Malam semalam ada invitation berbuka posa kat umah member so tak masak. Aku pon sudah blasah kaw2 lah makan berbuka posa tu kan hihihihi ekceli utk meraikan kawan kitaorg yg akan balik for good soon..aku ni dapat gaks la tempias invitation hehehe consider rejeki aku la kan..
.
Sahur korang bangun ker? harus la kan. Aku memang almost confirm la bangun...first sahur semalam kunci jam kol 3am..walaupon mmg dah biasa terbangun around that 3-4am gitu still i cannot take the risk lor posa2 ni..bantai tak bangun kanggg..hehehe...so kena kunci jam gaks this time. First sahur was all good..ni pagi tadi sahur hehehe dok snooze jam tak hengattt sib baik tak terlepas hahaha i mean like ingat nak buat nasi goreng..tak sempat dah..goreng telur jer heheheh..baru jer 2nd day sahur tp dah nak ala2 fail timing apa citer hahaha
.
Apa lagi nak citer yer? tu jer lah...nothing much to story mory...

2 comments:

DeLinn said...

kekekeke baru 2nd day gone those nekad2? kekekeke

Hazelsyd said...

muahahaha itu la pasaiii...cukup2 sehari, i was tested on what i had asked for alreadyyyyy hehehehe..