Saturday, August 14, 2010

Puasa 4th day

So harini dah hari keempat posa yea?? huhuu..cepat kan?
.
Semalam as usual kat school. Skang ni sv aku respon quite cepat la atas apa2 chapters yg aku submit..well yes, he knows of my timeline...aku laks terasa pressure utk kena cepat2 siapkan chapter hehehe. I have one in hand yg dah draft, tp tak baper nak puas hati agik...so hold dululah sebelum submit pada dia. See if i can improve on that before submitting. Try jugak buat trial compilation on what i have now just to see how many pages i've had, how many word counts are there already in my thesis....bcoz there's a minimum page and word counts for our theses. Haihh..kena tambah dalam lebey kurang 60 pages agik nih...apa laa yg nak ditulih yek?
.
Balik umah from school around ermm....3.3opm smlm...surprisingly smlm tak terlepek la pulak padahal makan sesuap dua mee goreng jer masa sahur...mungkinkah sbb durian 2 ulas ittew? eheheheh daklahhh..malam sebelumnyer kan buka kurma sedap...ha ah aku tak beli lagik kurma kat umah nih....esok ehh harini kang baru nak gi beli. Aku nak cari yg sedap2 tu yg gemok2 lembut2 besor2 tu. Nak tengok kat royal randwick shpg ctr tu kang ada dak.
.
Buka posa semalam masak kari ayam + kentang, tumis sayur, tembikai, durian. Sahur tadi reheat makan lauk yg sama jugak.
.
Happy weekend all! Jangan megholoh lebey2 eks hari2 minggu nih hihihihi...

4 comments:

DeLinn said...

sedap gak kari ayam ngan kentang kang

Hazelsyd said...

memang sedappppp...cicah ngan roti masa sahur pon sedapppp heheheh

Sofya said...

salam H..

siang2 hari suma nmpk sedap kan?..

Hazelsyd said...

w'salam cikya,

yer betul...hehehe