Monday, January 14, 2008

Cerita weken

Sabtu baru2 ni.... aku gi ofis... tapi bukan niatnya nak study.. tapi nak download movie yg aku record and try to edit and create a real movie... tapi... aisehhh room aku tu takde aircond la pulak weken lepas .. panas sehh sbb skrg ni dah peak summer.. tapi..... today sejukkkk la pulakkkkk.... sbb hujan kejap2 gitu.. skrg ni pon kat luar gray sky jer... but i loike!

Neways, aku dok godek2 la rakaman aku tu and masuk2 sikit background music.. ni trial and error jer la baru.. aku dok pk... heee sape le yg sanggup blajo utk aku ni sbb aku takkan ada masa nyer nak blajo2 menda alah ni.. ah blasah jer la.. takyah edit2.. burn jer ke cd terus and pos ke mesia.. abih citer...sudah tu.. dah masuk sesikit lagu.. and too bad takde dvd lak.. kalau idak dah burn and try tgk... so takat tu jer lah kerjanya... Balik quite awal.. then ke coogee.. biasa ler.. nak mengamik2 gambo ler.. nanti boleh tunjuk kat depa2 kat ipoh nun...pegi coogee beach pon dah ptg sungguh.. then balik.. sbb nak tgk citer jerry mcguire...

Ahad pulak.... amran mmg ada main badminton.. aku dok umah jer la sbb niat nak ke school aku kensel kan jer sbb ngenangkan aircond takdak.... malas ah.. so masa dia pegi tu.. aku just browse internet.. tgk tv3.. aku mmg malas nak baca artikel sbb dah nak balik kan.. dah mood holiday dah... so tgh tgk2 tv tu, sambil berchat jugak kat YM dgn beberapa orang.. kak linda - abg hassan, Is, cik pah and yanie... tup tup yanie ajak gi makan kfc hehe.. pantang di ajak.. well.. actually idak ler teringin pon sbb gonna go back soon kan tapi saje je nak jenjalan....

so depa singgah umah tumpang semayang sat.. then we go off.. singgah ke mcd as usual.. beli burger utk dinner and terus ke kfc... lepas tu kitaorg lajak pulak ke maroubra beach..aku nak tgk orang surfing.. rasa enjoyable pulak tgk orang surfing macam best jer.. cik pah takde umah... tak balik lagi dari diskusi dia tu.... so lepas amik2 gambar... mmg cantiklah beach kat sydney ni.. kitaorg terus balik jer.. balik2 rumah jer just in time utk citer ghost whisperer.. sib baik tak terlepas.. aku sendiri pon dah terlupa... so tu jer lah...time nak packing2 barang.. ada gaduh2 sikit dgn cik abang aku tu... berebut baju sape nak masuk dulu hahahahahahahaa.. acah jerrrr.. gaduh pasal apa eks?? oo.. pasal masing2 ada dia nyer opinion camner nak susun barang dalam beg tu, bolehh??? hahahahaha.. last2 aku merajuk.. dgn berkata..'haa abg jer lah packing!'.. dan aku terus ke sofa.. landing.. rupa2nya aku tergolek tido lena terus.. sedo2.. hubby dok kejut utk selitkan bantal bawah kepala aku.. (aku tido gitu jer tadi atas cushion tanpa bantal) huhuuuu terus sejuk hati aku yg tgh merajuk tadi hahahaha...tido dakap dakap terus hahahahahahahahaha...

Bangun pagi tadi okey jer..... burger smlm di reheatkan utk breakfast.. baguss,.... cepat kerja aku...then lebihan ayam kfc tu aku bekal jer utk both of us for our lunch... aku lak...knowing that tak kenyang nyer perut aku nih dgn 2 ketul kfc tu (kat sini kan, memanjang jer aku ni lapo tau! kosser!)so.. aku bawak le sebiji mango fruit buat lapik2 perut aku hehehehe....
Tetiba nak gi school.. boleh pulak la aku misplace kunci ofis.. cesss... ni balik kang nak mencarik kat umah.. haiyaaaaaa

Owh.. dah jumpa sv tadi.. isk.. dan membuatkan aku confuse benarnya.. sbb dia tak dak komen pon on my content... dia kata in the mean time, writing aku tu dah okay.. hrm.. macam tak convince jer aku...heeeesh...malas nak citer lelebih tang ni.. sbb dah membebel pasal hal ni kat my academic blog...