Tuesday, January 15, 2008

Lazying around at my place

Okeh.. memandangkan tinggal sehari jer lagi aku nak balik ke Mesia, ...I decided to just lazying around today in the school.... Well.. aku ada gak la bukak 1 artikel.. but not really on my research.. tp just flip through on how to write literature review.. saje2 isi masa lapang hahahaha....tajuk dia 'structured literature review: student guidelines'. Tengoklah ini boleh habih ke dak by today huhuu.. ni mood main2 dah ni....

Semalam...balik dr school.. terus ke Coles kejap.. beli bulb utk lampu kat hall.. ada 2 biji terbakar out of 3 bulbs.. kang org PUJ mai tu kang.. mula la sebar gossip kat Taman Perpaduan lak.. betapa gloomy nyer rumah aku kat sini di malam hari kekekeke....balik rumah... letak nasi and just goreng ayam utk makan malam tadi... utk pengetahuan semua.. mid of last week.. mood utk memasak sudah ilang jer... so basically, goreng, goreng dan goreng lagi lauk pauk semua tu hiks! Buat masak kicap separuh dr ayam goreng tu utk harini nyer bekalan dan half lagi wallop. Aku dengan ayam goreng panas tak boleh dipisahkan.. hehe...Lepas tu, aku nak landing.. hubby tarik aku utk sambung packing.. sempat gak aku bersinislawak bagai kat dia...'hm.. ingatkan abg jer nak packing sorang'.. disambung dgn hubby yg tak peduli dgn kata2 aku tu .. langsung dia hangkut jer aku ke room nak packing barang tu... so... erm.. actually aku tengok jer.. dia yg packing, boleh?? kekekeke..... dok punggah perfume.. divide kepada dua bag.. bak conversation aku dgn Angah semalam.. sedang memikirkan strategi utk mengaburkan mata kastam.. disamping bersedia dgn doa2 mujarab supaya daripada 22 botol perfume tu, org kastam nampak 2 jer kekekekeke....

And then baru perasan ada satu botol 5th ave ni.. tetiba macam lembap pulak and berbau wangi amatz.. heh perfume ni bocor ke haper? takkan bocor kots....and ada basah2 sket.. so aku bukak this only one particular perfume.. tgk2 tinggal separuh!.... tutup dia tak ketat gitu.... hrm.. sape la yg bakal dapat yg ni eks? kekekekeke...... last2 aku kata kat Amran, lemme take this one.. beli yg baru utk Delinn.... yg lain2.. dun worry takde masalah yer.. but.. just in case korang dapat tu sok and dah tinggal separuh or whatsoever, do call delinn immediately, ok? (aku tak dak fon mesia)

And then.. dah setel bab agihan perfume dalam bag2.. disebabkan nak pecah dua.. maka kami akan bawak balik 2 beg la walaupon ringan dan kosong jer.. ada selai dua lai jer baju.. tapi takpelah sbb nak balik sini nanti banyak barang yg dah dijangka akan dibeli dan dibawak ke sini...Lama2 aku boring plus ngantuk.. aku ke depan.. dok atas sofa.. sedo2 aku terlena gaks macam semalam.. tersedo hubby kejut aku soh tido properly atas katil.. and aku tgk2.. beg2 sumer dah terletak kemas tepi pintu masuk ke hall tu.. tepi pintu occay!! hhahahaha

tu jer lah... esok plannyer nak dinner di Thai Singha setelah digembar gemburkan dek cik pah and yanie....lagipon stok makanan dalam fridge dah habis...