Monday, September 7, 2009

17 Ramadhan : aktiviti weken lepas

Sabtu aku ke flemington market, that was my first time going there. Flemington market ni pasar borong dan macam pangkat kakak pada paddy's market tu la..selama ni aku dok gi kat paddy's jer sbb dekat jer. Member2 yg lain rajin gaks gi flemington market nih..aku jer tak menjenguk agik sbb mikirkan kami 2 org ajer deh so bukan nak beli dalam qty byk pon. Neway even yg bukan jual borong pon still cheaper than paddy's la. Coriander tu 1 dollar secekak banyak gaks la dapat banding ngan yg beli kat paddy's or coles nun. Aku mmg suker sangat coriander leaves nih sbb bau dia best sgt! Amran laks gemor pudina mint tu..sokmo mesti beli punyer utk dia buat makan ulam..aku idak gemor pong. Then sabtu tu petronas sponsor food dan mypsa nyer turn utk help out organize food and all. So awal sket kitaorg gi mesia hall tu dalam kol 5pm gitu dan most of our friends mmg ada dah situ. 

Sunday smlm adalah hari yg aku melepak sakan..huhuu...amran kuor gi coles and merewang2 japs, aku maleh nak gi. Buat daging masak blackpepper sejenis utk bawak gi umah member yg invite utk berbuka sesama beramai2. Tu jer lahhh.. the rest of the day, lepak perabih baca novel new moon yg tak abih2 nun..sian si bella feras sangat ngan edward dan jacob laks cuba nak masuk line..huh tak sabo nunggu movie dia kuor nih..

So malam tadik last aa jumpa yanie sblm member balik mesia for raya.. kemain kitaorg dah bersalam raya & bermaaf2an bagai dah smlm haha...erin laks, rasa2nya tu lah gathering last kitaorg ngan dia sbb sabtu ni dia akan balik dah for good..

Wokesss..daaaa

7 comments:

fudhla said...

assalamualaikum...

sihat????

posa dak???

miss u

fudhla said...

nko tak balik raya ker???? ---->soalan maut nih




nko kena letak lagu raya plak sekarang
nie lagu sedih jek
buat wa lagik sedih..

fudhla said...

hari2 tukar lagu raya tau....

fudhla said...

bye

muah!!muah!!

Hazelsyd said...

W'salam fudh,

sihat2 ajork..ko sihat ker tuh?

posa nih..ko posa ker tuh?

miss u 2 kali ganda..ko laks rindu baper kali ganda?

aper?? balik raya?? bukan soklan maut tp soklan dugaan di bulan posa hehehe ko laks raya mana tahun nih?

*soklan dibalas dgn soklan hehehe*

aaa esok aku tuko lagu raya eks..
hari2 tuko lagu raya? ayyoomaaa hehehe

bye fudh! muah muahhh!

mak hayams kerutup said...

hehe permintaan fudla atu sesuatuh kans.. nak hari2 tukar lagu raya katanya..

paperpun nyah.. masak asam pedas jgn dilupa yach.. *merasa*

hazelsyd said...

Nyah,

hehe tu laa..nanti aku tukaq aa

asam pedas eks..lom jumpa ittew daun kesom aaa