Wednesday, September 9, 2009

[09.09.09] 19 Ramadhan : sigh..

Aku dok baca buku new moon ni sikit...sikit..sikit..yer lah weekdays ni occupied a little more than weekends kan. So tiap kali aku progress baca beberapa helai citer tu, aku akan hapdet ler si amran apa jadik..like apa jadi kat edward, jacob and bella..amran tak suruh pong hapdet, aku jaa terlebih ramah nak citer! hahahaha..Member dengo jer lah aku citer2 tanpa sepatah komen..dia mmg tak minat aaa citer nih. Masa gi tgk wayang tu dulu pong, dia kata citer ridiculous kekeke..

So, aku hapdet la something like..."ishh si edward nak chow laks dah"

...and something like, "ishh sian bella feras sangat tuh"

...and "..owhh si jacob nak masuk jarum dahhh.."

...and "ehh jacob dah len macam laks towards bella.."

So semalam aku hapdet lah lagi after progress few more pages...

aku citer, "laaa now si jacob laks tinggalkan si bella nih..ishhh"

pagi tadik aku citer," hrmm..jacob tu werewolf, edward vampire..huhhh jenuh nak pilih mana satu.."

and this time amran respond,

dia kata, "lantak nyer lerr..jacob ker, edward ker..werewolf ker crocodile ker bior ler, tu citer jer"

cetttt! penat aku citer2..takder perasaan langsung muakaka

takde kaitan ngan raya kan? hehehe

ok jom enjoy lagu raya! owh talking about lagu raya nih, pagi tadi nyer theme song utk kejut si partner lagu raya sanisah huri, "..kini tiba masanya...bangun bersahur....kepada suamiku dah pukol 4.10..." mengiauu member dengo aku nyanyi tepi tinge dia tadik! kekeke rasain lorrr...

9 comments:

fudhla said...

yuhu!!!!
kembali bersiaran
belum solat nih, singgah sat
nak dengo lagu raya
heheheheheee

chow
tq
tq
tq


ps: bisik kat telinga tu jaga2, karang TERlibas naya.....

Hazelsyd said...

yuhuuu fudh!

hehehe haa enjoy hokeyy lagu2 nih!

slamat buat kueh raya!

erkk karang TERlibas?? aper libas2 nih?? muakaka

mak hayams said...

tudiah mood raya pakah???

takper Amran tak kisah maks kisah..

esok lagu lain erk.. *merasa*

Hazelsyd said...

Nyah,

heheh ha ah mood raya gaks laa..mu dah beli kueh raya belum nih? kalu belum, gi orda ngan fudh tu *fudh, aku promosi kueh raya ko yg lom siap agik tuh eheheh*

erkk..

mak hayams said...

maks mana ada beli kuih raya nyah.. coz mana ada org datang ke rumah.. huhu..

Hazelsyd said...

Nyah,

ishh adanyer.. sure ada org datang nyer hehe..eh mu raya mana eks 1st raya tahun nih? klang or tepen nih?

mak hayams said...

hehe..

from tepen with love of kos..

tentangseseorang said...

patutnya lagu dendang perantauuuuu

Hazelsyd said...

Ady,

kak ija nak try to add few more songs, tp tah naper tokleh laks