Tuesday, September 29, 2009

Raya do @ Randwick

tiramisu and cheese roll cake tu aku tempah jer kat fida..tak gheti teman nak buatnyer..tapi sukerrr..

kalau last year aku setel sumer dalam 2 jam before start... kali ni setel betul2 in the nick of time! huhuu..cili kicap bihun sup aku tu kan.. tu diahh pedas dia meletop-letop! heee sorry laaa..meks ter buat pedas laks.. tapi yg suker pedas tu mmg suker laaa.. yg tak tahan macam yours truly ni...ermm..sorrii..hehe..

ya ampun..rendang meks larisss...sampai towards kol 4pm gitu kena kontrol tokok tambah dia utk reserve orang belakang...huhuuu..


fruit cocktail kegemaran ramai...

tiramisu cake kegemaran ija..hehehe...

roll cake kegemaran amran...huhuu..






~sunday, 27/9; high st, randwick; 12-8pm~

10 comments:

Shafidah Shamen said...

weiii nyah, ko hidang roll kek tu, nampak hensem jerr parking kat ateihhh tu. Kot aku yang ngidang, ntah ropaaa sape tahhhh :))

Hazelsyd said...

nyah,

alaaa ko idang kalu bukan hensem lagi dah..tp terlalu cun! seyesss!

hana said...

tak jemput puuuunnnn...

tak nak kawan!!!!!!!!!

Hazelsyd said...

Hana,

opsss..jemput tengok gambo...sila sila hehehe...

Norae said...

salam ija...

wahhhh.. meriah sungguh juadahnya..rendang ayam tuh memang le nampak menggiurkan, rajin masak :)

hana said...

Takpe ja... nanti dah balik sini tiap hari ko buat open house utk aku yek!

menu lain lain every day tau!

Hazelsyd said...

Nora,

buley laa sikit2..buat mengubat hati yg jauh dari keluarga di hari raya..huhuuu

Hazelsyd said...

Hana,

alaa...utk ko, anytime jer beb..huhuu..

cekputeh said...

Mak aiiii....sedappppnya menuuuu

Oooo...kat sini tak de pun nk buatt...ke buat tp tk jemput aku..kekekeke

Hazelsyd said...

Wa,

masa kat ipoh kan ada jemput...yg selainnyer tu kan dah dok jauh uhukk