Tuesday, January 19, 2010

Detik-detik hati yang berkata

Semalam kat school badan mula rasa tak baper nak sedap...nak sakit2 badan, seram2 sejuk despite cuaca yg paneh smlm..macam nak demam jer...tp aku lawak la ngan apa yg hati aku berkata masa tu..

Detik hati 1:
"..sudahh lahh nak demam laks dah ker iskkkk...."

Detik hati 2:
*Lepas aku kata camtu, mata aku ni buley automatik gi tengok kalendar boleh?*
"..ehh ada apa2 due ker soon ni yg buleh nak demam laks ni.." *heheh*

Detik hati 3:
*tengok kalendar, kosong..meaning takdak apa soon to due yg buatkan aku macam nak terkejor-kejor*
"...owh takder apa..."

Detik hati 4:
"...hehehe to that extent eh..haha psiko betuiii adoiiii laaa"

Note to self:


2 comments:

mak hayams said...

hope i can give ur so much inspire tho..

take care yach...

Hazelsyd said...

nyah,

it's the thought that counts nyah.. and i thank u for that already *hugs!*

u take care too yach..