Thursday, January 21, 2010

owh no!

Semalam masa aku dok godek2 agik data aku tuh and tengok output dia tuh.....tetiba.....macam ada debar dalam dada...jeng jeng jenggg..ni buat aku saspens nih...erghhh...uuhhh here comes..

owh no!
trouble, trouble go away
i dont like you to come my way!

Pantun 3 kerat tuh statistic nyer penangan haha okeh okehhh let's sort this one out.....huhh aku kalau ada debar dalam dada ni..ermmm bahaya gaks tu...but i guess all should be fine afterwards, let's hope!

Note to self:

so hope & faith have to come together.

4 comments:

fundhla said...

assalamualaikum...

nko ni kan h....
banyak betul fikiran
boleh dapat sakit jantung tau dak!!!
issh!!!


tawakal bebanyak
dah buat yakin akan ganjaran nyer
insyallah beroleh kejayaan
(skema nyer wa nih... hahahahaaa)

apa2 pong insyallah
amin......

Hazelsyd said...

w'salam fudh,

hahaha ishhh nko nihhh nauzubillah tamau sakit jantung hokehhh

tq fudh..insyaallah everything will be ok kang bila aku dah dapat setel yg ni kang..

hrmm ko skema? uhhh yg ni aku kena fikir2kan banyakkk kali taw!! hahah

amin amin,

mak hayams said...

errr ingatkan love n hate comes together huhu...

Hazelsyd said...

nyah,

err..saper yg bawak rumours palsu ni nyah? i never hate u one! i heart u yes! hehehe..

geram yer, terasa ati dah tentu..but hate? never..*merasa*