Monday, January 25, 2010

haihh..macam2..

Sekali sekala dok menung2 tadi..jatuh risau laks aku ngan kojer aku nih..hrmm..tah eks..datang angin risau dia tu...mmg risau banget jadiknyer..macam..like..eee betui ka ni...macam eee buley ker aku buat writing sebegitu setebal itu adehh..risau risau..ni time risau la ni....bila time risau datang, segala menda alah jadik risau...kalau datang time mood tinggi motivasi tinggi tu, segala menda alah rasa cam boley buat jer..bukan takat buley buat, rasa cam buley buat cun-cun laks tu...rasa cam buley buat writing yg baguih laks tu..adehh..

Takder la apa..tadi la..dok prepare2 apa2 patut tuk meeting tu sok..cam berdebor pon ada..cam restless pon ada..cam..ee apa la jadi gamaknyer..cam ada solution ker nih..iskk..sbb dalam menung2 tu, dok visualize calendar 2010 dalam kepala..then macam..adehhh it's already gonna be februari..how time flies indeed...adoiii mak aiii...esok2 dah tengah tahun..hrmmm..gitu lah eks pusingan tetiap hari..

Aku kadang, ada harinyer pepagi sepi'i aku terjaga tu, dalam kepala cam ligat jer harini nak buat apa..dush dush 1, 2 , 3 idea datang dalam kepala on menda2 nak buat..meaning, ada menda la...tapi, ada harinyer..bangun2 pagi tu..cam menung blank tatau nak buat apa kat school kang..iskkk..masalah gaks tu..roper2nya pms belajo ni lagi teruk dari pms peyed wooo..yer lah cam aku penah cakap skali dulu, kurang2 pms peyed skali sebulan jer..tp pms blajo ni, buley jadi berkali-kali sebulan..kalau nasib baik, takdak pms berbulan2 hehehe..nasib laaa...

haihhh...macam2...sebenonyer ada menda pending ni yg buat serabot pkiran aku nih..hrmm...tp sbb tgh nak tumpu pada current prob in hand, so aku procrastinate la yg menda alah tu...pasai tp mmg ada at the back of my head niih..sbb tu mmg la tak elok procrastinate kan.. aku tatau la kalau ada org yg procrastinate but still happy at ease jer pkiran depa..i'm definitely not.

haihh aku actually tak gemor tulih entry yg bunyi2 down, bunyi2 de-motivated..sbb not only it will affect me when i re-read, kang takot2 readers pon ter berjangkit laks..mood ni i tell you mmg contagious..kalau kita bawak mood happy pada orang (especially, especially kalau ianya ikhlas dari hati), insyaallah org tu pon terjangkit mood happy and vice versa la..that's what i think la..tp yer lah, ada kalanya kita pon nak gaks lepaskan kerisauan dalam ati kita tu kan...tp takper, tengoklah esok2 aku delete balik ker entry ni..see how..

haihhhh..sorry lah eks kalau ada saper2 ter affected laks mood korang kang hehe...not in intention pon..esok coti australian day, pong aku tatau nak buat gapo..

4 comments:

Hana said...

Ija dear, your entry today memang berbunyi down. Aku pun down jugak today....boring, risau, sedih, penat, ngantuk, menyampah... all the feelings.

apa pun, hang in there dear! i know u will make it! take care..

Hazelsyd said...

hana dear,

thanks..indeed aku down masa menulih tu..biasa ler..time angin dia mai tu, tak kira bila kan..

laa ko pon mood down ker ni iskk..hermm...take care na...man-man keroje..

sapalah lagi said...

nah maks anto mood riang ria katanya thry hp bley dok cam iklan atu.. hehe...

hugs u

Hazelsyd said...

nyah,

aikkk thru hp? jeng jeng jenggg...hehe

*hugs u tight!*