Saturday, April 11, 2009

MRSA bbq gathering

Seperti yg dikabokan..hari khamis lepas buat bbq kat coogee beach. Aku pi awal skali ngan teresa, bernardo and chris. Wahhhh si teresa sudah angkat keter baru woo...katanya dah dekat setahun gaks dah...Aku penah naik keter lama dia masa aku mula2 sampai sydney and jadi student sini. 3rd or 4th day kalau tak silap, ada kelas ian..aku lom kenal sangat lagi depa2 nih yg mmg dah close amongst them. Pepagi aku menapak ke univ aku ingatkan kelas kat situ..skali ropernyer kat city...jenuhhh....dah la tak tahu mana hala segala nyer..then si teresa nih lah yg pasankan aku kat univ tu jerit nama aku, 'Ija!!' then kabo kelas kat city...dia pelawa gi skali ngan dia.. idak kalu, sure aku dah ponteng kelas tu padahal hari tersebut turn aku utk present/critic article. Still remember that. Those were the days. Teresa ni singaporean chinese..so kadang2 aku sembang broken english ngan dia..campur2 malay language ngan slang cina gaks skali skala..

Anyway, termelalut laks.. the bbq was ok..tak ramai yg datang....ada sesikit seniors, and sesikit juniors. Chinese yg ramainyer...bangsa lain nyer hanya ada aku, bernardo, fabian and ehsan. Si ehsan ni muslim bangladeshi.. tp selamba jek bako2 kat bhg non-halal hehehe..aku mmg awal2 lagi dah chop one part of the port *dia ada 2 port* utk bbq bahan2 aku. So stay kejap2 jer.. makan dan nyembang dan makan lagi...then about time to balik..i amran fetch aku...depa so kenalkan amran..then i said, 'he's a shyguy'....geng2 aku tu gelak beso tp si bernardo bagi satu jelingan maut hahahaha *sbb dia kata aku takmo kenalkan amran kat dia!*...anyway, tu lah dia..very der sempoi jer la functionnyer.....

Tu jer lah.. gambo ada.. tp lom transfer ker pc....nanti lah eks..

No comments: