Friday, April 24, 2009

Cleaner

Dah few weeks aku notice mat bangla, regular cleaner kat room *level aku nih* tak datang vacuum sini...selalunyer every monday morning dia datang.. skali skala sembang2 gaks sesikit mentara2 tunggu dia finish up vacuuming and lap-lap meja bhg aku nih...penah skali mat indon yg clean who happen to be the supervior rupanyer....So far, takat nih mmg aku jer lah yg sempat jumpa ngan cleaner2 nih monday morning sbb depa datang cleaning around 7.30 pagi gitu. 

Tapi monday lepas datang sorang pompuan cleaner...aku tanya, dia ni new recruitment ker, dia kata, ha ah baru 2 minggu....rupanya mat bangla tu dah kena terminate sbb apa taktau...so minah colombia ni take over....tapi dia ni buat keje lagi teliti dan bersih dari mat bangla tu..

Okesss ada tutorial ni kang...utk harini, aku nak kena kaver hat last friday nyer tutorial because coti good friday masa tu...

Wokesss daaaa...happy weekend ols! 

12 comments:

fudhla said...

assalamualaikum

wa nak mintak keje cleaner kat sana bley tak???
bape gaji????
ada 5 riban sebulan
hehehehehe...

fudhla said...

n3 semalam tuh kan....

si john tuh hensem tak????

hhehehehehehe

Hazelsyd said...

W'salam fudh,

hehehe entah tak tau aku baper gajinyer...tp kalau convert ke RM ok kot heehhe

Hazelsyd said...

Fudh,

john tu eks?? ermmm..nak cakap camno eks? dia tinggi, tough badannyer..but that's all hahaha..

teesh said...

hazel,

u tak rindu kat mat bangla tu kan? kann? hahaha.. melawak je love!

have a good weekend, u too eh!

*hugs

Hazelsyd said...

teesh,

hahahaha kosser tau!!

hugs u too love!

mak hayams said...

prihatin betuii mu erkkk sampai ke mat bangla diperati..hiks

Hazelsyd said...

Bat!

owhhh harus nyahhh harusss...sbb dia masuk territory aku sini tetiap monday kan so kena perati hehehe

Anonymous said...

hahah ko ni norkkk ... pasal cleaner pun leh buat entry kan. syabbas inspector syahab! syabbass. hahahaha


DL

Hazelsyd said...

Noks,

hahahaha apa tanda nyer tuh?? hahahaha

AppleB said...

kalau nyonya cleaner kat opis aku ni lagi ler aku sengal nk melayan dia sembang.

dia suka sembang dan aku tak kisah nk layan tapi...

kitorang bercakap mcm ayam dgn itik!

dia tak reti ckp melayu..asik nk ckp cina sajork. kadang aku ni mcm ye ye je paham padahal aku tatau apa dia cerita kakakakakakaka.

Hazelsyd said...

Iza,

hahahaha layannnnn ajor laaaa