Monday, April 20, 2009

Zoo-ing


Hari Sabtu lepas aku gi upgrade my handphone...foc ajor deh sbb aku dah almost complete aku nyer contract yg lepas...


Then, ahad smlm kami nak ke t*aronga zoo ngan yanie and noreen...tp masa farid nak fetch us kat umah, keter depa accident laks kena langgar ngan pakcik tua nih...mula ingat sikit jer... bila sampai kat tpt kejadian.. nampak teruk jugak..tp farid and family ok jer semua takde apa2.. cuma terkejut jer sikit kot...pakcik tua tu rabun tak nampak keter depa nih terus masuk gaks simpang kanan tu....ni dekat2 ngan umah aku jer nih, jalan yg aku sokmo menapak ke school...

Mula2 tak jadi dah nak ke zoo, lepak kat umah aku..aku dah masak air nak buat tea sbb weather sejuk smlm and dah nak bukak bekal kami picnic kat umah aku ajor....but then farid and yanie said ok jer nak teruskan plan..depa sian kat darwisy sbb dah berjanji..so we all proceed with our initial plan..tiket dia mahai bebeno..$41 for adult..tp student dapat concession so aku nyer tiket jadik $28...

Bebudak dok ghairah nak pegang kangaroo...

nampak dak pelangi tu? rasanya few second jer kot pelangi tu muncul, sempat capture..




ni area african wildlife...tingat kat ko nyah..

madagascar...

marwan *yg pakai raincoat i love NY* tuh sbg tourist guide...actually ni first time dia datang gaks.. tp dia yg rajin tgk map zoo tu and direct us.. so yg lelain *especially us ladies* lepak2 follow ajor la...


ada bird show gaks.. i think this is more interesting dari sea lion show tu...


meer cat...chomel kan?


spotted deer...

lion tgh lepak2...


tasmanian devil...gamaknyer dah belah petang nih time tidoq depa kot..

Wokesss tu ajor aktiviti weekend aku...

24 comments:

fudhla said...

assalamualaikum

gambaq lain wa tak kisah tapiiiiii...
ittew phone wa jelezzz.....
uwaaaaaa...
hp ku masuk air dah ko














jom tukaq
bley?????
*blinking my eyes*
hahahahahahahahahaaa..

fudhla said...

hang nak balik mesia kannn...
carikan hp tu wa yg harga nyer bawah 1 riban
pastu kan skrin besaq.... bukan apa senang nampak, matu ku udah rabun

pastu kan...
pastu kan...












pastu kan consider hadiah la kan
wahahahahahahah...

fudhla said...

hehehehehehe....

seriyes... tulun tengok...

nko bukan satu entry tuk penjualan hp
mana tau ada yg wa berkenan
boleh mintak tulun belikan...


emmmmm
ansuran bulanan bley?????!!!!!
sepluh sebulan?????
ok tak?????

fudhla said...

sepluh hinggit sebulan

hiks....

fudhla said...

wah!!!! dah 4 wa komen nih
senyap jer....

tu apa tanda nyer tuh.....

tu tanda nyer setuju ler tuh

hahahahahahahahaaaaa...

tentangseseorang said...

gambar gorilla tu...

gorilla tuh ada 5 eh??

larikkkkk

Hazelsyd said...

W'salam fudh,

henpon dah masuk air? ish ish ish ko.. ganaz nyer sampai masuk air no hehehe takper, ko bukak2 kan parts dia, then ko keringkan sure elok lepas tuh hahaha

jom tukaq?? ermm aku takut service provider aku marah sbb dia bagi aku hadiah tu kannnn hahahahha

hadiah? aku pon dapat hadiah tau hehehe

ansuran bulanan? boleh... tapi ko provide kan downpayment henpon tu dulu eks heheheh

diam tanda setuju? heheeh masalahnyer, konsep aku diam tanda tak setuju, camno?? hahahaha

heheheh

Hazelsyd said...

Ady,

ishh nak kena pakai spec awak nih eks tengok betul2 baper gorilla ada kat situ..tengok betui betui...pelan-pelan tenung dan renung dan kemdian kira...hahahahaha

Anonymous said...

Ady,

ishh nak kena pakai spec awak nih eks tengok betul2 baper gorilla ada kat situ..tengok betui betui...pelan-pelan tenung dan renung dan kemdian kira...hahahahaha

April 20, 2009 11:51 AM


OOOoooo gorilla tu ada enam aaa.

*motif org lain yg ditanya org lain yg jawab*


DL

Hazelsyd said...

Nyah,

ikut firasat aku, ko kena pakai contact lense ni nyah... aku suggest kaler biru amacam? hehehehe biru mata hitam ku ahaks!

mak hayams said...

maks jeles gaks weii with ur HP atu bah.. *mode meraung*..

aisehh siap bergambo wth allss binatang yach...

Hazelsyd said...

Bat!

hehehe apa nak jeles nyer bebs hehehee

hor laaa aku sajer jer ler bergambo ngan binatang2 ittew, ingat ko jer boleh cari zirafah gittew hehehehe

*hugs!*

NONIE AZIZ said...

maks dah lama tengen hp ni noks....ko tak nak sedekah kat maks ke?

Anonymous said...

H, h/phone baru ya...boleh google tak..?

Bok D

Hazelsyd said...

Nonie,

hehehe meks tak dapat nak penuhi permintaan hat tu noks...heheh

Hazelsyd said...

BokD,

ha ah..boleh...

*teka silangkata dua patah perkataan hehehehe*

teesh said...

hazel,

i suker pelangi tu! pastu i suke gmbr giraffe and zebra tu.. sexy ek depa? hehe

errr tepon tu kan... ada org nak tukar suka sama suka boleh? i tolong tanyakan je... hehe

hugs love!

Hazelsyd said...

teesh,

aaa i tau u mesti suker nyer gambo pelangi tu kan hehehe

err tepon tu eks? ermm u cakap kat orang tu, tokleh laa nak tukar suker sama suka..say sorry kat dia eks....phewwww sib baik u tolong tanyakan jer sbb kalau it's u tadi..huhh terpaksa i pkir panjang utk agree or disagree kekekekeke

hugs u love!

fudhla said...

tak tukaq2 entry lagik nih???!!!

ada motif ka??!!!!

emmmm......
nak bagi org jelez nengok hp ler tuh...

jelez tahap gaban dah nih

hahahahahahahaaa...

Hazelsyd said...

Fudh!

hehehehehe....benonyer nak bagi ko tenung gambo montot sexy zebra tu lelama sket hahahaha

Anonymous said...

my darling H!!!!!

tq for the card!!!!

tq!!!!

DL

Hazelsyd said...

Weh!!

awalnyer??? cesssss timing lari!!!

hehe hope u like it...aiseyyyyy awal sangat la pulak! aku takot lambat asalnyer sheeshhh!

wai said...

Sistah, sorry for not joining u guys zoo-ing on Sunday yea! :-( We would love to melepak togeder but then dah ada pre-arranged plan n involved other parties. So serba salah nak kensel. I bet u guys hv had a great time there! ;-) Next time nak ronda2 jgn serik tau, do invite us!
BTW, siannye kat Kak Yanie n Farid abt their car! Alhamdulillah depa not affected and still kewl to go on wiv the zoo plan demi anak bujang tu heheh.
Wahhh I smell kedai henpon la in this page! :-P

Hazelsyd said...

Wai,

that's ok la u..no worries one...itu la and that anak bujang mmg sonok abes tu..