Tuesday, April 28, 2009

Happy birthday DL!

This is more or less how it all started...:

"...Salam cik, Tumpang tanya.." 

"...yello yello. Hi cik ija. aa betul la ni Qaseh Quaresma..."

Dah ku bagi url blog...:

"...Hallo Cik Ija, boleh bagi address blog tak yew? i is the lost it yesterday. hihihi. sowreyyy..."

Then masuk bab2 ni laks skali skala...:

"...I am. really hurt..."

"...Eh .. aku ni dah berkeluh kesah meluahkan perasaan pulak kat ko. Hahaha. Sorry..."

Ada gaks sembang2 pasal citer hantu!! muahahahahahah

"...Ja .. ko seram tak..."

Normally aku habaq kat dia dulu kalau nak balik mesia memandangkan member tuh W1, unless very der last minit one.. :

"...lahai cik non Ijaaa!! tak habag pagi2 sapiee pun tau nak balik Ipoh..."

"...Sajer jer email ko nih...esok flight aku.. nak balik Sydney dah ni... sedih laa aku DL..."

Ni mmg style dia sangat lah nih..:

"...Aku akan membuat "comeback". muahahahah...."

"...hi H yang jauh di mata tapi selalu diingatan. *cewah*..."

And the friendship goes deeper sampai ke phillipines nun..:

"...hahaha. aku gelak gila masa baca ko nak translate ke tagalog kalau aku tak faham tu..."

Keluh kesah member takdak baju raya!! hahaha

"...Aku rasa kena bongkar lemari cari baju yg dah 4 5 tahun tak pakai la..."

Not to forget, at times she give me some lead jugak berkaitan study aku..:

"...This is a very popular community online for jual beli barang you just name it apa sahaja..."

Tapi mulut laser dia tuh tak hengat punyer!! 

"...ko kat sana tugasnya buat thesis!!! buat jee laaaa.kang thesis tak siap .. nak salah sapa? aku?? ahahahahahah..."

..yeah..so that's how it started and blossommed...in a span of a year..still new, but i thank u for it..

But above all, i appreciate this friendship ties.. there are moments of silence as well as moments of too much noise *hahahahaha* between us...so,

Happy Birthday DL! semoga bahagia, dirahmati dan dimurahkan rezeki sentiasa.....sebagai hadiahnyer, terimalah mamat2 ganteng innew *kah?? kekeke* kat gambo bawah ni...take your pick nooo hehehe *ampunnnn bokd! janji ni hadiah tahun ni ajor deh! heeheehee*


Wokessss daaaa.

14 comments:

cekputeh said...

Cop baju merah! Ehh...aku ke yg sambut birthday? kekekekeke

Hazelsyd said...

Wa,

hahaha gelak aku wa hehehehe..kena kasi laluan kat besday gurl dulu kekekeke

cekputeh said...

oklah...oklah...kot bulan 7 nanti, lagi ganteng eh...hehehe

Hazelsyd said...

Wa,
hehehe

Anonymous said...

Oh My God!

This entry is for me ke nyahh??? mak i soooo terharu plus flattered plus honoured sgt2 niii. and the bufday gift?? owh sesuatu. aku ambik semua boleh??? baru sesuai tuk parti harijadi. muahahahah.


owhhhh thank youuuuu!!! soooo muchh!! *mana ko kutip balik dialog2 aku tuuu?? hepppppp!!!*


DL

Hazelsyd said...

DL,

muahahaha aku dah hagak dah mesti nak tiga2 jejants tu ahhaha *matilahh aku jual colleague aku sendiri!! kekekeke*

so, cekputeh tu terpaksa nengok ajor la eks hahahaha

ko ingat eks sumer tu dialog2 ko? brilliant!! errr mana aku kutip eks dialog2 tuh...hrmm u think?? heheheh

mak hayams said...

harus kena buat research bagai neh gigih occay... *maks sujud*..

anw Eppy Birthday nyah..semoga panjang umur plus murs2 rejeki yach... *muah2 kiri n kanan*..

*Nyah.. harap2 maks karang lagi melerts 6 pax bagai yach..*.. lariiiiiii

Hazelsyd said...

Bat!

mu dah balik mesia pakah? mu kojer ker harini? gi rehat laaa weiii

aaaanyyywayyy, mu nak hat melerts 6 pax eks? ayyooo yg ado gitu dari bangladesh jer, mau ka?? hahahahahha lariiiii jugakkk!!

mrL said...

"Eppi **16th** Befday Embun dear!!"

stay ceria, stay lazer, stay sexy beb!

*bahaya H nie..dia hafal semua dialogues org sembang ngan dia.. hehe

Hazelsyd said...

mrL,

hahahaha

haaaa hafal yew, hafalllll la sangat! kekeke

ermm..u nak tau dak apa first dialogue between u and me nih?? hahahahah

teesh said...

HAPPY BIRTHDAY DL!!

u're so special indeed!!

eh sesuatuh taw hazel kasi supply atu colleagues dia for birthday present... hmmm, bukan itu keja makhayams ker?? *larikkkk...

ampun batt...

Hazelsyd said...

teesh,

hehehehe memandangkan makhayams penat lagi & bz laks tuh sbb baru balik dari SA nun, i take over kejap tugas dia heheheh..kasi once in a lifetime chance kat DL nih hehehehe

Anonymous said...

Thanks Hazel...hehe

Bok D

Hazelsyd said...

Bokd,

hahahahaha