Thursday, April 2, 2009

"Wahhh it's very difficult!"

Lepas abes sesi debaran tak terhingga kemarin *owhh mak aku siap buat kesyukuran sket kat umah ipoh nun smlm sempena lulus nih*... aku lepak2 ajer la.. still datang school ni simply because aku nak guna tenet dia boley? hahaha sbb tenet kat umah aku tuh dah tinggal 59MB ajor aku tgk smlm..yerlah..sebulan bulan mac ni aku bangun pretty early so sesambil buat kojer tu gi dengo lagu2 online.. so byk capacity dia kan... 

Anyway, so semalam aku byk menyongket ke sana sini berjumpa-jumpaan ngan frens kat sini..yer lah dah setel dah nih kan so time to loosen up sket lah....jumpa ngan colleague aku, 3 chinese from china...ada yg setel dah collect data.. ada yg sedang collect data..so aku tegur2 ler tanya2 kan camana depa nyer kojer tu..diorgnyer respons sama jer.."wahhh ija, it's very difficult!".. tu diaaaaa.. belum apa2 dah kaput semangat dah nih.. hehehe..yer lah data collection mmg cost, time and energy consuming.. tp tiga2 org bagi respons yg sama bila aku tanya, "how did it go" or "how's it going" hehehe..jawapannyer, "very difficult siap kerut2 muka bagai" hehehehe bersedialah aku nihhh..

Pepagi tadi gi lepak japs and nyembang ngan my indonesian colleague, si denni...just to get some tips and all on things to be done after defense nih..then dia yg sedang dalam proses contact australian companies utk data collection dia kata..."ija, wahh it's very difficult to get their cooperation..i should have done it in malaysia instead" hehehehe.. dia taktau, mesia pon bukan senang nak dapat cooperation gaks. Anyway, his point just now was...."if u think defense was the hardest, no..wait till u're in your data collection stage..that time u'll know, defense was nothing compared to this stage" huhuuu ngeri meks...

Okesss...weken nih should gi jenjalan memana.. taktau lagi la pulak..si partner tu dengo2 nyer cam keroje laks..entah..see how...anyyywayyy, meks tengah merangka pojek newcastle nih.. saper nak join meronggeng sama jommmmmm!! sila masukkan nama, fon nu dan no ic anda di sini heheheh.

daaaaaa

11 comments:

mak hayams said...

takper nyah i know u can do it hoho..*as usual kans kata2 meks neh* nanti maks carik tagline lain yach hiks

paperpun dan dan tuh no projek Newcastle bagai yach...

Hazelsyd said...

Nyah,

hehehe jom newcastle jommm *padahal taktau lagi plannyer nih hahaha*

mak hayams said...

nyah harus maks nak tenung tabung singa pun tak lepaih neh nak ke newcastle huhu..

*ehhh maks dah ada tabung zirafahlah*..

Anonymous said...

H, nak join ronggeng kat newcastle tu..u beli kan i tiket dulu..nanti i umo 55 tahun keluo duit EPF i bayo ler..hehe..boleh ler i tumpang ronggengg..

bat, gi Kellie's Castle boleh ler lepas kot...hehe

Bok D

Hazelsyd said...

BokD,

hahahaha

jenuh ler teman nunggu umo 55thn tu weh kekekeke

aaa harus no takat kellie's castle jer si bat tu eks hahaha

teesh said...

hazel,

newcastle ek? nak ikottt... tapi i kena bawak baby and someone tuk tolong jaga baby. baru senang nak shopping! hehe... boleh kan?

wah dear batt,

dah tambah tabung u ek? tabung tak kalah tinggi2 jer.. dulu unta now zirafah!! tinggi cita2 u dear! hehe..

hi bokD... lama lagi ker 55 tu? hehe

Hazelsyd said...

teesh,

bolehh bolehh!!! mari marii mariii newcastle newcastle newcastle *i jual tiket bas nih* hehehe

Anonymous said...

hi teesh, lama lagi beb..berpuluh tahun tu..hehe

H, free interest tau..

Hazelsyd said...

BokD,

aiii sempat gaks lagi nak kabo free interest tuh! hehehe

cekputeh said...

Jelesssssnyaaaa....pi Newcastle, pegi Kellie's castle ajelahhh nmpk gayanyaaaa...

Hazelsyd said...

Wa,

hehehehe nanti aku upload gambo no buat tatapan ko hehehehe *ntah bila laks tu kan* heeheh