Sunday, May 31, 2009

Het bewegen zich op

Okeh nak citer sket pasal postgrad day tadi. Hrm..sebenonyer maleh nak citer2 tp sbb tgh bosan jer skrg nih, so hapdet blog jer lah.

Cuaca elok jer harini walaupon sejukkkk walaupon matahari ada...well idak le sejuk sakan2 tp sejuk gaks la ngan angin2nyer huhuuu..So postgrad tu mmg konsep potluck and dah pre-scheduled dah saper nak masak apa.. aku buat mee goreng...

Ermm..tak le ramai sgt yg join..tak seramai last year...tapi yg syoknyer dapat jumpa laa member2 yg lama betui tak jumpa plus also sempat kenai2 yg baru2..upon registration jer dah kena assign into groups.. aku, amran, yanie, farid abes terpisah sumer..farid- biru, yanie-kuning, amran-merah, aku pepel *yeahh teesh, tak lari i dpd tingat kat u*. Ada lg group satu hijau. Aku rasa ni first time aku penah dengo wujud nyer kumpulan pepel dalam sukaneka hahahaha..So games dia alahh biasa2 ler sukaneka nyer games kan..merah came out 1st, biru 2nd and pepel 3rd. hehehe.

Abes games sumer makan2..ada bbq gaks tadi dalam kesejukan ittew... uishh sos bbq tu sedapppp laa saper2 yg membuatnyer tuh..last skali ada game water ball. Alaa..yg dalam belon ada air tuh...and partners *sepatutnyer husb and wife* team together, stand in 2 lines and pass belon ni jgn sampai jatuh and pecah. Balingan tu akan berterusan sampai lah sumer abes pecah and yg last 3 tak pecah tu winner. Makin byk balingan, makin jauh jarak between the pairs. Aku mulanyer maleh nak main..maklumlaa dah lepas makan kannn..malas dah. So amran partner ngan farid.. tp si erin ajak main.. so aku partner ngan si erin..ramai gaks partners masuk.. dalam 20 pairs kot. hehehe..aku? 4 kali balingan, kantoiiii! apaaa raaa nama jer C netball dulu hahaha..and surprise surprise, si amran & farid got the 1st place dalam jarak mmg dah jauh gilos dah masa tuh. Sporting laks si farid masa gi amik hadiah ngan amran, jalan buat ala2 patah hehehe

Balik umah ketidoran of course!

Okesss daaaaa..

No comments: