Monday, February 1, 2010

Aku ingin....



Menatap indahnya senyuman diwajahmu
membuatku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra
banyak kata
yang tak mampu ungkapkan
kepada dirimu

aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupku

aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku

meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
ku slalu milikmu
yang mencintaimu
sepanjang hidupku

aku ingin engkau slalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku

meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tau
ku slalu milikmu
yang mencintaimu

*tercipta untukku - ungu

Happy 7th anniversary to us! alhamdulillah.....may this love-bond lasts till death do us part..amin amin...

12 comments:

Mimi said...

Happy Anniversary Kak Ija n Abg Amran.. Semoga kekal ke akhir hayat, insyaAllah...

Hazelsyd said...

thanks mimie...amin amin..

Hana said...

Happy Anniversary Ija & Amran. Semoga bahagia selalu.

Ija, ko jgn merajuk je and ko jgn buli amran ok!!!

Take care.

Hazelsyd said...

Hana,

tq na..amin amin..

hehehe...u take care there too!

Anonymous said...

Dear Ija,

Happy Anniversary to u and Amran!! yang ke berapa ek?

Moga kekal bahagia bersama hingga ke hujung nyawa...

p/s: selamat hari wilayah juge!! (patriotik skit...hehe)

-feat-

Hazelsyd said...

faizah dear,

tq so much for that wish...amin amin...yg keberapa? kan ada tulih tuuuu hehehe

ooo hr ni hari wilayah ker...

take care babe!

Sofya said...

salam H..

tahniah!! dah 7 tahun yer. Moga tabah dalam menghadapi apa jua rintangan. Keikhlasan dan kejujuran itu penting..

Hazelsyd said...

w'salam cikya,

tq tq...ha ah baruuuu 7 thn hehe...betul cakap cikya tu...amin amin..

mak hayams said...

selamat ulang tahun perkahwinan nyah.. semoga lebih murs2 rejeki kaedahnya... plus another rezeki more to come..

peluk cium mu.. *amran bley dok neh?*.. heheh

Hazelsyd said...

nyah,

hehehe tq there nyah...amin amin atas doa2 mu ittew..

muah muah, hugs hugs..amran?? ha meh peluk cium aku agik skali nih..muah muah, hugs hugs..bleyy gitu? hehehe ada bau issey miyake dok? hehehe

Norae said...

Ija..

Congrates.. happy anniversary. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat & dimurahkan rezeki.

Hazelsyd said...

thanks nora..amin amin..