Wednesday, February 24, 2010

Away

Aku baru dapat tau that a very dear old friend of mine tengah dalam coma skang kat mesia. Dia accident actually bulan 1 haritu and teruk sampai tulang blakang dia patah, kaki kiri dia teruk tokleh gerak. Sempat connected/sembang ngan dia minggu lepas selepas bertahun2 lost contact. Tu pon lepas aku dengo dia accident teruk dari orang lain, terus aku search dia hi and lo and tanya kabar dia. After a while dia tetiba senyap nih and semalam dapat berita dia dalam coma laks..hrm...aku doakan dia sedar kembali dan cepat pulihnya nanti. Paling sedih bila aku dapat tau, rupanya masa dia baru sedar lepas operate tulang blakang tu and bed ridden, dia cam tokley terima keadaan dia camtu...takmo orang datang lawat dia..yer lah sbb dia ni memang hyperactive orangnya...hrmm...masa sembang ngan aku sebelum dia coma tu..elok2 jer dia, we catch up stories and all.....hrmm korang doakan sama utk dia yer, tq....

..hrmm..harini aku tak gi school nih, away for that visa interview at the city. Hopefully all's good with us.

9 comments:

fudhla said...

ASSALAMUALAIKUM


WA DOAKAN SAHABAT KITA TUH BEROLEH KEIMANAN DAN KETABAHAN MENEMPUH DUGAAN YG BERAT INI..
AMIN

mak hayams said...

semoga kawan mu atu cepat sembuhnya dari koma nyah n semoga application visa mu atu suksess yach....

gonna miss u five

DeLinn said...

sapa ja?

Anonymous said...

Innalillah...semuga dia kembali semboh.

Bok D

Hazelsyd said...

w'salam

fudh, nyah, bokd...thanks yea for your doa2 tu...

na,
member lama kita tu laa..

atenah said...

visa application? dah clear ke? bestnya ke sana!

cekputeh said...

Sapa Ja? Aku kenei ke...

Hazelsyd said...

kak tenah,

procedure dah clear kak tenah, now waiting for approval ajer..ha ah..syoknyerrr rasa kak tenah nak gi sana hehehe thank for your info yea! it sure helped me make my decisions of places ihikss...

Hazelsyd said...

wa,

ha ah ko kenai wa..