Thursday, February 18, 2010

Coincidence?

Next week dah set appointment utk gi interview for the visa tu. Ha ah US ni nak kena interview bagai but depa2 ni kata takdak apa la..hopefully takdak apa la..tau jer lah country kita ni kan jatuh dalam kategori risk gaks pada depa tu. Amran dah submit cuti utk trip conference ni, memang dia kena chop apply awal2 sbb nak cuti lama sket kali nih..and also dengo2 si dennis pon nak cuti around that time. So walaupon aku lom work out lagik itinerary plan nyer agik kat sana sok, terpaksa gaks roughly put down baper hari and when nak cuti tu. Aku pon taktau time tu ada kelas ke idak eks, but blasahh kalau ada kelas pon aku monteng seharusnyer ihiksss....and owhh speaking of class, aku taktau bila beno2nyer semester hence class start nih..isyyy

Owh btw, kat tempat kejer amran tu katanya si john dah berlembut2 sket dah ngan depa2 staff ni...meaning, idaklah for a small simple mistake pon dia nak hangin bagai nak rak ker kan..depa ni biasa laa sikit2 maki jer..kejer tokley setel pon habih segala word dalam dictionary tu kuor. Aku mmg cakap kat amran, mmg org yg kuat mental jer ley dok kat tempat kejer dia tu dan slalunyer mmg fated gitu la kan. Si john dah macam jaga sket la staff dia sejak menjak susah nak dapat staff baru ni. Bukak for job vacancy but either nobody applied or nobody really suits the job gitu. Ha baru dia tau nak jaga current staff dia..if not complacent sangat coz the replacement was rather easy.

haihhh...aku nih paper aku tuh, seharian semalam writing hanya mampu dapat takat 6 paragraf jer ngko iskk. Aku skang ni asik sokmo terserempak jer ngan ada sorang senior melayu ni everytime balik dari roundhouse. Mula2 tu jarang2, then selang2 hari..tp lately ni dah macam kerap sangat laks. Timing tetiba cam kena jer laks tuk terserempak...walaupon actually timing aku gi ker roundhouse tu tak menentu. Dia on the way nak balik and i was on the way back to my building. So everytime mmg berenti tepi jalan bawah pokok redup2 tu sembang2 situ ihikss...sembang dari satu ker satu menda sambil kukikukik pon yer. Dia tengah writing dah skang..and yeah utk kesekian kalinyer dia pon kata payah uhh uhhh..so i heard.

4 comments:

mak hayams said...

wah.. jejants pakah??? if cando okes gaks erk?? hehe..

anw.. jelesnya nak gi US... sob sob..

Hazelsyd said...

nyah,

amboiii tang cando tu buleyy ajork ekss dasar! hehehe

jeles? ala alah sayangggg..meh meh ikut aku meh..hehe

mak hayams said...

haha well as usual dah dasar makhayams lah katakans..

erkkk bley erkk?? mu gi sana konperens bagai tinggai meks n Amran??? huhu mu pecaya ke kat meks..??? kang meks jadi Edza kang.. *chabotttssss* lalalala

Hazelsyd said...

hahaha cisss cobaan nak ngambik kesempatan ekk!

alaa takper takper aku percaya kat amran nyah..erkk kat ngko errr..errkk....hehehe kiddinggggg of course!!