Sunday, February 21, 2010

Random saturday

Yeah...another typical, random one.

Semalam dok sambung dvd tu..lom abes gaks agik..hehe biasa la kejap2 pause dalam menyambil2 tuh. Gi paddy's japs perabihkan beli token tuk survey responden aku tuh.. pending quite sometime dah nih, tp hat ni last batch to send off and then setel dah. Aku wrap up sumer and pos pada adik ipar aku, bg dia duit stem and mintak dia pos kan ke those individuals...murah sket banding ngan dari sini. Lega aku part ni setel, obligation aku setel dah.

Ahaa semalam gi nengok movie citer valentine's day. Actually masa aku nengok citer avatar haritu ada iklan hat ni mmg tingin nak gi tengok. Pehtu semalam masa nak gi wayang tu aku ley lupa apa yg nyebabkan aku nak nengok sangat citer nih. I remember masa snippet dia hari tu aku pesan kata nak tengok citer ni bila kuor nanti. Tapi semalam masa baca sinopsis citer dia sket sebelum beli tiket tu, i thot to myself ehh idaklah cam best sgt citer dia..camno aku leh nak tengok sgt2 haritu. Neway, gi tengok jugak...citer ringan2 jer but sweet gaks lar..lagu2 soundtracks dia pon sweet gaks.

Semalm gi la tj nak beli lauk basah and also tulang seperti diwar2 tu kan hehehe lawak la smlm. Aku tengok ada orang baru tp yg peliknye masa mula2 dia tengok aku dia cam terkejut macam kenai aku jer...Then aku pon mintak lar daging la itu ini and as usual aku slang kan sket lar cakap aku ni ikut slang indon kan heheh sbb dah biasa gini. Pehtu, aku dengo mamat tu balas balik macam ala2 not indon. Aku tanya la dia, 'u ni malaysian ker indonesian' sbb aku curious sgt haha..then dia jawab, 'malaysian kak'. hahahah aku terus gelak besar yg tokleh tahan2, dia pon sama gelak besar! hahaha adehh...then aku cakap, 'saya beria lar guna slang indon ngan awak eks hahaha'. Ropernyer malaysian baru start kejer 3 minggu..

Harini nak wat per eks? rehat2 and lepak2 jer lah....amran got his routine badminton game kang...maybe tengok kejer sket kot..adehh..awat eh aku macam ala2 as if seolah2 seperti kind of haha cam terasa seperti nak masuk fasa bosan jer nih ngan kejer. hrmmm...

1 comment:

mak hayams said...

ermm hensam tak mamat yg juai atu nyah??? huhu..

me also masuk fasa bosan dah neh.. uhuks