Friday, January 23, 2009

Girls just wanna have fun..

Fuhhh..semalam panas sunggoh laaaa..even kat umah pon panas which is jarang-jarang sangat terasa sebelum ni walaupon skrg tgh peak summer sbb umah aku nih sejuk sket...normally summer suam lite-lite, autumn & spring memang nice and kalo winter pulak mengetor! mesti 2, 3 layer nyer dok umah pon walaupon heater dok pasang.

Anyway, u ol akan cuti panjang ler sampai selasa eks..cuma DDD aku tu jer coti sampai tahun depan kekdahnyer..hahahaha errrr ni dia cakap laa bukan aku eks kekeke....kat ostolia ni senin cuti gaks..australian day..tp takdak apa plan lah just lepak2 ajer tgk dvd perhaps and maybe buat laksa yg tak terbuat-buat since last weken sbb daun kesom takdak laks & malas nak gi paddy's mencari....ntahhhh lately nih tingin laks rasa nak makan laksa buatan sendiri huhuuu...so harus ke paddy's gaks tu nanti weken nih.

Esok we all ada bowling match under persatuan sini...heeheehee setelah aku racun-racun si amran, dia pon akhirnyer mau join laaaa...so aku rasa ada chance lah group kami ni jadik juara wohooooo......juara longkang yach! kekekeke. Aku bukan reti main pong....join just for fun & support of the program jer la plus giving alternative to my lifestyle from the way it has been...bak kata cindy lauper tu kan.."girls just wanna have fun" ..haa aku lah salah sorangnyer tuh hehehehe. Lama gaks aku tak main bowling dah since the last time aku misscarriage dulu sbb nak avoid angkat berat2.....hrmm....when was it eks?...errkk..tak ingat dah! so maknanyer now dah buleh main balik dah laaa eks...boley gitu conceptnyer? kekekekekeke

So okay lah u ols...slamat bercuti panjang yach and enjoy!!

21 comments:

Anonymous said...

boleh ko racun si amran main! kesian member.

aku prefer main bowling without iwan sebab member terror. Aku yg juara longkang ni selalu kena pressure ngan dia. Even dia bagi kritikan membina, but the way he looked at the ball masa aku baling, macam nak tembus. bile bola tu ke longkang, dia pun bagi jelingan maut kat aku! tension beb..

enjoy your long weekend ye. nak laksa sikit.... (i have tried your laksa masa pi rumah kelantan dulu. sodap!)

salam to amran...

Hazelsyd said...

Hana,

kekekek nasebbb la beb..kami saling racun meracun hahahhaa and also, i guess haf to do what it takes utk cukupkan team member kekekekek

aku boleh bayangkan jelingan maut si iwan tuh hahahahah org terror ni mmg camtu aku rasa! hehehe

hikhik ingat lagi ko masa tu aku serve laksa eks? kalo ko tak cakap, aku tak ingat lorrrr hehehe

wokes will do insyaallah, salam to iwan and kiss to yr kid too eks!

ummi of triplet said...

jgn lupa suh organizer angkatkan barrier kiri kana....confirm tak masuk longkang...
tralalalalala

Hazelsyd said...

Cikpah,

cettttttt!! weiiii ko ingat aku teruk sangat ker haaaa??? hahahahahahaha *aku repot kat amran! tralalalalala*

missed u!

Anonymous said...

assalamualaikum...

teruskan kejuaraan anda...

nak main jugak lah...

selamat bercoti

wa coti 1 minggu
gi pahang then balik gopeng then gi pangkor
yeehaaaa!!!!!

tata...

hug u
luv u
kizz u

daaaaa......

Anonymous said...

dah siapkan jersey sedondon??


DDD-Lara *kekekekek*

Hazelsyd said...

W'salam fudh,

oooo ko pon nak soh aku teruskan 'kejuaraan' aku yerrr cettt!

whoahhh tuuu diaaaa sakan jalan yer noks! take care yer with the road traffic plus kat pangkor tu time cny nih hazab ler sangat noks oiii aku penah merasa dah..

anyways, enjoy yach!

hug hug hugs!
luv luv luvs!
kizz kizz kizzess! kekekeke

Hazelsyd said...

DL!!

yeayyy ko tidak mc ini hari yeaaaaa wuhuuuu!! *erkk apesal aku over excited neh??? aku tiada kaitan ngan employer ko eks kikikiki*

cettttt!! perli aku ngan jersey sedondon eks? hahahahahha which to be honest, aku tak terpkir langsung-langsung kali nih! *mungkinkah kerna takmo malu takat menang jersey tp game nyer tidak?? kekekekeke*

Anonymous said...

hazel,

semoga jadi juara beb! selamat yach... aim the pins taw dear, bukan longkang eh... hehe

DL,

tak jadi mc ek? u've passed it to me taw, i yg tak sihat nih! jap gi nak jumpa doctor! still at home now.

*me... feeling like having fun too this long weekend! so gotta plan somthg!!*

Alinlai said...

bestnya bowling, tak pe dah tak busy nanti nak gak pi baling seround dua... ;) wah dah nak siap PhD... bestnya...

Anonymous said...

wahhh maks pun joara longkang jua bah... *tapikan ada sekals main tuh strike memanjang.. sapa nak jawabs?????* huhu tetaps nak gitau gaks kans..

paperpun yg fentings kita enjoyss.. *cam Put*..

Hazelsyd said...

Teesh,

aiseyyy u laks ker tak sihat beb.. gi klinik tau..amik obat tau..tp yg paling pentingggggggg.....amik ittew mc tau!! kekekeke

wokehhh i akan ingat pesanan u tu aim for the pins and not the longkang heheheh taktau ler nasib camno sok..

and last but not least.....girl, u gotto plan to have some fun yach! ahaks ahaks!

Hazelsyd said...

Alin!!

ko baru jer lagi give birth kan... buleh ka nak gi membaling dah tuh? tak sehsuaiii kot kau..nanti2 ler eks..ko dengo jer dulu cerita-cerita aku nih haaa kekekeek *mode kasi jeles!

Hazelsyd said...

Bat!!

motif sesangatttt mode-rendah-diri-tapi-nak-riak-gaks dier tuh!!kekekekkeke

Anonymous said...

muhahahahha as usual kans *sindrom tanak kalah namanya*...

wokeh one fine day yach bila mu dah balik sini kita gi the curve huhu...

Hazelsyd said...

Bat!

okeh bat okehhh!! consider that a done deal eksss!!! wuhuuu girlssss just wanna haf fun!! kekekeke

Hazelsyd said...

sambungan untuk bat..

** mesti takder saper nak geng ngan aku hahahaha

Anonymous said...

kak ija, aiseh tuh la i takmoh join tau initially sbb mmg konpem longkang! kalau strike tuh makanye mmg semata2 luck jua hahah! skali nengok2 rupenya my name was on da list too! aiseh tension ku rasa..
c ya at the bowling alley yea sistah! slamat bertarung huhuh :P

Hazelsyd said...

Wai my sista!!

thanks for dropping by!!

kekekekeke mana tau lagiii..lom tentu kompem longkang lagi tau...we'll see who's star shines more than who eh? luck pon luck lah kannnnn...hehehehe

of course u MUST be in the list occay!!

see u tomorrow sista! let's bertarung occay!! heheeheh

Sofya said...

salam H..

main leklok eks...jgn asik cuci longkang jek..hiks

Hazelsyd said...

W'salam cikya,

hahahaha cuci jangan tak cuci!

thanks cikya!