Sunday, January 4, 2009

Kembali di Randwick yach!

Yerrr... kembali di sini....kembali ke tempat yg nyata....tamatlah sudah percutianku uhuk uhuk..liatnyerrrr nak ke school esok huhuuuuu...bila dapat bercuti tuh kan fuhhhh sakan nyer rasaa.... cepatnyer masa berlalu rasanyer.. bila sampai jer sini hari Sabtu pepagi sepi'i haritu.. terasa iskk macam baru jer bertolak heheheheh lupa daratan tuh hehehe

Anyhow, kami sampai hari sabtu kol 2.30am, alhamdulillah segalanyer dipermudahkan, segalanya ok...syukur...amran and farid kena gaks bangun awal utk return keter sewa smlm...hari sabtu smlm tuh aku dok kaver tido kaw kaw punyer... tido berjam2..then bangun dua tiga jam..then sambung tido lagik berjam2.. then bangun.. gitu lah on and off hehehehe tp malam still boleh lena lagi tuh walaupon siang dah tido...fuhhhh mmg penats wooo tapi puas hati and syok abesss!! Ayyooo duit keluo pon cam ayaq gaks lah kekekeke. Aku rasa my last percutian was masa gi snowy mountain tuh..tp tu pon 3 hari jer.. yg ni sampai seminggu and mmg aku lupa terus pada study aku hahahaha aduhaiiiii. Now reality starts to hit me ahaks ahaks!

Actually hr sabtu smlm ada picnic invitation dek depa2 nih organize.. tp terpaksa tolak lah sbb tak larat and also bangun dah meninggi hari..hope u guys had fun at the picnic yach! Len kali saya join, insyaallah.

Harini pulak baru badan rasa cam ok sket..ala2 dah recover la *ala2 gaks tuh*.. tu pon bangun lambat gaks tuh....tadi keluo gi beli lauk and sayur apa sumer...ni amran gi bunnings lak...

So, esok ajer lah hapdet pasai trip tu eks...

Wokesss daaaaa.

6 comments:

jane said...

salam....
weiii...sakan benor makcik nih cuti yer ? slamat kembali ke sekolah beb!!

**tengah cari2 baju mana yg still muat!

DeLinn said...

gambarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ILHAM said...

ole ole untuk aku pos lajukan tau...timekacih ekk belikan wa doll kangaroo tuh...

fuhh..walau gambar ko tak letak, tapi aku dah ternampak nampak gambar kowang mandi laut, snorkelling, memancing , jumpa budak student malaysia kat, naik ferry...wah...tu sapa yang pakai bikini pakai tudung tu ekkk..macam pernah nampak aja...hehehehe

welkem bak and study bisai bisai yer....

Hazelsyd said...

W'salam jane,

kekekeke sakan jane oii..sampei lupa study tuh hehehehe

selamat ke skolah juga yach!

Hazelsyd said...

Na,

saborrr

Hazelsyd said...

Ilham,

kekekeke ko pon suka gaks main doll ker? ingatkan farhana anak sedara aku jer suka hahahahha

bikini tu warna apa beb? tudung tu laks camno? mesti berbatu2 diamond kan? hahahahahah

wokehh study studyyyy heheheh